به گزارش هنرآنلاین، نمایش "من یه زنم صدامو میشنوین؟" به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی و تهیه‌کنندگی توماج دانش بهزادی به دعوت جشنواره اروپیشن کلتور تاگ کالسروهه در آلمان روی صحنه می‌رود.

این نمایش روز ششم اردیبهشت (26 اپریل) در این جشنواره اجرا خواهد داشت و پس از آن تور اجراهای اروپای این نمایش آغاز خواهد شد.

جشنواره اروپیشن کلتور تاگ کالسروهه یک جشنواره معتبر تئاتر در آلمان است که هردو سال یکبار برگزار می‌شود ودر این دوره از جشنواره تنها نمایش ایرانی حاضر، نمایش "من یه زنم صدامو میشنوین؟" است. پیش از این مسئولان برگزاری جشنواره از تمرین‌های این نمایش دیدن و پس از آن از گروه اجرا برای حضور در جشنواره دعوت کردند.

تئاتر شهر کارلسروهه هر دوسال یکبار به عنوان یکی از سالن‌های معتبر کشور آلمان برای جشنواره روزهای فرهنگی آلمان (Europäische Kulturtage) انتخاب می‌شود. این سالن در سال‌های اخیر به عنوان بهترین سالن اجرا برای  اپرا، کنسرت و تئاتر در کشور آلمان شناخته شده است.

اجرای این نمایش در کشورهایی چون ایتالیا، هلند، لهستان، الجزایر، فرانسه و... از برنامه‌های آینده گروه نمایشی پراکسیس است.

غزلی که در کارنامه کاری خود سابقه فعالیت در حوزه بین‌الملل را دارد پیش از این نیز در جشنواره‌های معتبری چون جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کودک و سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته است.

عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژ و مشاور کارگردان توماج دانش بهزادی، مجری طرح، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز رضا قاضیانی، مدیر برنامه: فرهاد دهنوى، بازیگران: کاملیا غزلی، الناز اسماعیل زادگان، لاله مرزبان، غزاله مشعشعی، ساناز نجفی، مهسا نعمتی، دریا یاسری و سروش کریمی‌نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، آهنگساز: مهران میرمیری و طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی.

نمایش "من یه زنم صدامو میشنوین؟" آذر و بهمن سال گذشته در تالار مولوی روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران مواجه شد.