به گزارش هنرآنلاین، نمایش "دیابولیک: رومئو و ژولیت" که توسط محمد چرمشیر و براساس اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است با طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی، که دور دوم اجراهای خود را از 15 فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد تا 7 اردیبهشت به اجرای خود ادامه می‌دهد.

"دیابولیک: رومئو و ژولیت" که در 2 نوبت 20 و 22 به صحنه می رود، در دور دوم اجراهای خود نیز همچون سال 95 با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد. 

این اثر نمایشی در هفته جاری آخرین روزهای اجرای خود را سپری می‌کند و روز جمعه 7 اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.

نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، خسرو پسیانی، اصغر پیران، نوید جهانزاده، روح الله حق گوی لسان، ناز شادمان، مهدی صدر، دیانا فتحی، داوود ونداده و فاطمه نقوی بازیگران "دیابولیک: رومئو و ژولیت" هستند.

 

"چهارشنبه های نقد" در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود

"چهارشنبه های نقد" با حضور کارشناسان پردیس تئاتر تهران و منتقدان میهمان در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود.

اولین جلسه چهارشنبه‌های نقد" به نمایش "شاهزاده و اژدها" اختصاص دارد که چهارشنبه 5 اردیبشهت ماه با حضور سیدعلی تدین صدوقی به عنوان منتقد میهمان و کامبیز جهانگیری کارشناس و مجری برگزار می‌شود.

نمایشِ کودک "شاهزاده اژدها" به نویسندگی آتسا شاملو و به کارگردانی راحله شمس آبادی تا 13 اردیبهشت ساعت 18 روی صحنه می‌رود. در این نمایش محسن ابوالفتحی، سید سینا حاجی آباد و راحله شمس آبادی ایفای نقش می‌کنند.

 اولین جلسه "چهارشنبه‌های نقد" پس از پایان اجرای نمایش "شاهزاده و اژدها" در تماشاخانه استاد مشایخی برگزار می‌شود.