به گزارش هنرآنلاین، موسسه فرهنگی و هنری رهاورد با همکاری آکادمی تئاتر وست اند انگلستان پنجمین کارگاه هنر مدرنیسم و اجرای نمایش با روش وسبک روانشناسی را توسط دکترحسن پورگل محمدی، آپریل ماه ۲۰۱۸ در لندن برگزار می‌کند.

دوره قبل این کارگاه آموزشی توسط موسسه رهاورد و کمپانی لوتوس در ارمنستان برگزار شد و اینک با همکاری آکادمی تئاتر وست اند لندن در کشور انگلستان با موضوع روانشناسی تئاتر و نمایش ایرانی و درام شناسی سینما در اردیبهشت ماه١٣٩۷ توسط دکترحسن پورگل محمدی به مدت بیست و چهار جلسه در شهر لندن با هدف همکاری مشترک در عرصه آموزش و ایجاد انگیزه برای تکامل و سلامت هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

گفتنی است: دکتر حسن پورگل محمدی دانش آموخته هنر در رشته هنرهای نمایشی تئاتر است که در مقطع دکترا مقاله، پژوهش و تدریس‌های زیادی با زبان های مختلف داشته‌اند که می‌توان از آن میان کتاب‌های "فهم فرهنگ" و "فلسفه هنر" نوشته دیتمار‌ الگر و "نگاه انقلاب فرانسه در نمایش" نوشته ژرمین اورلینگ را نام برد که به زبان فارسی و عربی توسط او ترجمه شده‌اند. پورگل محمدی مقاله‌ها وپژوهش‌های کاربردی در خصوص تئاتر وموضوعاتی چون هنر با گرایش‌های مختلف نمایشی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ایتالیایی نیز داشته است.

یادآور می‌شود: آکادمی تئاتر وست اند لندن سابقه بیش از هشتاد سال دارد که اردیبهشت ماه در تئاتر لایسیوم روش بازیگری نوین زیر نظر حسن پورگل محمدی را کار خواهد کرد. این روش به صورت مباحث اجرایی مانند اجرای گذشته ارمنستان و فرانسه مشترک است.