سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "عشق شرقی گودو" به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علیخانی از 26 فروردین‌ماه ساعت 19:15 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر روی صحنه است. ابوالفضل حاجی علیخانی، نساء یوسفی، مجید آهنگران، محسن زرآبادی و افشین غیاثی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

ابوالفضل حاجی علیخانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "عشق شرقی گودو" گفت: نمایشنامه این اثر درباره آشنایی گودو با سیر و سلوک عشق در مشرق زمین است. ولادیمیر و استراگون دو شخصیت نمایشنامه "در انتظار گودو" زیر درخت منتظر گودو هستند. خانم ماریا مادر ساموئل بکت نگران دیر آمدن پسرش بکت است. هر سه به این نتیجه می‌رسند که هر جا که گودو هست بکت نیز در آنجاست. سپس متوجه می‌شوند گودو در مشرق زمین، عاشق زیبارویی به نام غزال شده و برای وصال در طریق هفت شهر عشق، سلوک می‌کند...

این کارگردان که همزمان نمایش "فین جین" را در تماشاخانه ارغنون روی صحنه دارد، درباره شیوه اجرایی نمایش "عشق شرقی گودو" خاطرنشان کرد:  اجرایی این اثر نمایشی تلفیقی از شیوه نمایش‌های ایرانی با تئاتر آوانگارد امروزی است. در نمایش "عشق شرقی گودو" موسیقی به صورت زنده نواخته می‌شود. از دو ساز گیتار و ساز دهنی در موسیقی نمایش استفاده شده و نوازنده در میان تماشاگران می‌چرخد و می‌نوازد.

او درخصوص فضا و طراحی صحنه نمایش یادآور شد: فضایی سیال ذهن را در طراحی صحنه نمایش داریم. تمام هجمه‌های موجود در 7 صحنه نمایش از جمله درخت معروف "در انتظار گودو"، متریال اسکلت‌شان از آهن و روی کار پلاستیکی کار شده است و نمایش فضایی فانتزی دارد.

دیگر عوامل نمایش "عشق شرقی گودو" عبارتند از: دستیار کارگردان: سید محمدرضا بهشتیان، روابط عمومی: کیوان هاشمی، منشی صحنه: مصطفی مقدمی، موسیقی: افشین غیاثی، امور فنی و دکوراتور: حسن عزیز محمدی و مدیر صحنه: بهمن اکبری.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.