سرویس تئاتر هنرآنلاین، پرویز ممنون از چهره‌ای شناخته شده هنرهای نمایش است که شاگردان بسیاری را در کشور آموزش داده است که اکنون برخی از هنرجویان او از پیشکسوتان تئاتر ایران هستند. او در سال‌های گذشته خارج از کشور اقامت داشته است و طی این سال‌ها چند ورک‌شاپ در اهواز و بوشهر برگزار کرده است و اجرای نقل "شیرین و فرهاد" از جمله فعالیت‌های او در زمینه هنر نمایش در ایران بوده است.  سال گذشته از این استاد پیشکسوت هنر نمایش، کتابی با عنوان "تاریخ تئاتر اصفهان" از سوی موسسه توسعه هنرهای معاصر به چاپ رسید و در مجموعه تئاترشهر با حضور هنرمندان رونمایی شد.

پرویز ممنون اکنون قصد دارد کارگاه هنر روایتگری که شامل نقالی، قصه‌خوانی و نقش روایتی است را از 10 تا 14 اردیبهشت ماه ویژه فعالان هنر نقالی در ایران برگزار کند. این کارگاه به همت موسسه توسعه هنرهای معاصر از 10 تا 14 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام در این کارگاه آموزشی، با شماره‌های 88945008 و 09122653560 تماس حاصل کنند.

محل برگزاری این کارگاه آموزشی به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان آبان جنوبی، کوچه ارشد، پلاک 10، موسسه توسعه هنرهای معاصر  است.