سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "بازی زندگی" به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی از 16 فروردین‌ماه ساعت 18 در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش کمدی تراژیک، ماندانا عبقری و علیرضا دهقانی هستند.

علیرضا دهقانی کارگردان و بازیگر "بازی زندگی" در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایشنامه "بازی زندگی" سال‌ها پیش توسط انشارات افراز چاپ شد و تاکنون اجراهای بسیاری از این اثر نمایشی توسط هنرمندان تئاتر در جشنواره‌های مختلف شده است.

او درباره موضوع و مضمون این اثر نمایشی خاطرنشان کرد: داستان نمایش "بازی زندگی"، مروی بر زندگی دو هنرمند تئاتر از کودکی تا پیری است که به صورت برش برش به تصویر کشیده می‌شود. آن‌ها خاطرات‌شان را از مشکلاتی که برای ازدواج داشته‌اند تا مسائلی که در زندگی مشترک‌شان و در عرصه فعالیت تئاتر داشته‌اند با هم مرور می‌کنند. زن و مرد در نهایت احساس خوشبختی دارند و می‌دانند که صحنه زندگی بازی خود را دارد و پیوسته برجاست.

این کارگردان و بازیگر تئاتر درباره سبک و شیوه اجرایی این نمایش اظهار داشت: نمایش به سبک کمدی تراژیک اجرا می‌شود که کمدی آن بیشتر است. در کنار اجرا موسیقی زنده داریم که ساز قالب گیتار است. زندگی این زن و مرد به صورت مدرنیته اجرا می‌شود و در جاهایی از اجرای این برش‌ها، افکت‌هایی نیز پخش می‌شود.

دهقانی درخصوص طراحی صحنه و فضای نمایش یادآور شد: دو چهار پایه و دو در، در انتهای صحنه بیشترین حجم طراحی صحنه این نمایش است و با باز شدن درهای بسته انتهای سالن، مراحل زندگی نشان داده می‌شود.

او در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: امیدوارم تماشاگران این اثر از آن لذت ببرند و نمایش حرفی برای گفتن داشته باشد. همواره در همه عرصه‌های هنر مشکلاتی بوده است و اهالی هنر به خصوص تئاتر به نوعی با بحث بازی زندگی، گلاویز هستند و این خاطرات خوش است که کمک می‌کند زندگی هضم شود. شاید از بعد مالی مشکلاتی وجود داشته باشد اما با عشق ورزیدن تحمل دشواری‌ها آسان‌تر است.

 دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: دستیار کارگردان: رکسانه عبقری، مدیر صحنه: پویا شش‌پری، مدیر اجرا: سعید عزیزی، آهنگساز و نوازنده گیتار: علیرضا اسدی، مدیر روابط عمومی: پدرام اویسی و آهنگساز و نوازنده: علیرضا اسدی.

علاقمندان می‌توانند نمایش "بازی زندگی" را از سایت تیوال تهیه کنند.