​به گزارش هنرآنلاین، مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ جهت اجرا در تماشاخانه‌های حوزه هنری در سال 1397 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت به عمل می‌آورد.

در این فراخوان، شرایط و ضوابط دریافت پیشنهاد متقاضیان به شرح زیر قید شده است:

1. هرکارگردان صرفاً می‌تواند متقاضی اجرای یک اثر نمایشی باشد.

2. متون تازه ‌تولید شده که قبلاً اجرای عمومی نشده‌اند در اولویت قرار دارند.

3. موضوع نمایش‌نامه‌ها آزاد است. موضوعات اجتماعی ناظر بر ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین آثار کمدی- اجتماعی و نیز آثاری که مبتنی بر آیین‌های بومی و فولکلوریک مناطق و نواحی مختلف کشور تولید شده باشند، از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

4. پیشنهاد اجرای متون خارجی با محتوای متناسب با ضوابط حوزه‌هنری بلامانع است.

5. ارائه‌ مجوز کتبی نویسنده‌ نمایش‌نامه‌های ایرانی به همراه تقاضا ضروری است.

6. درصورتی‌که نمایشی آماده‌ اجرا باشد، ارسال نمایش‌نامه لازم نیست و کافی است فیلم اثر به همراه فرم تقاضا ارائه شود.

7. به هر یک از آثاری که جهت اجرای عمومی در تماشاخانه‌های حوزه‌ هنری پذیرفته می‌شود، کمک‌هزینه تعلق خواهد گرفت. مدت اجرای آثار حداقل 20 شب است.

8. متقاضیان باید یک نسخه‌ از نمایش‌نامه را به همراه فایل آن (Word یا PDF)، یا سه نسخه دی‌ وی‌ دی از اجرای نمایش را به همراه فرم تقاضا به دفتر تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌هنری تحویل دهند. 

9. مهلت دریافت متون تا 31 اردیبهشت 1397 است.

10. آثار متقاضی پس از تأیید از سوی شورای تولید در جدول اجرای عمومی سال 1397 قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود متقاضیان بعد از تکمیل فرم تقاضای خود، می‌بایست مدارک خود را به دفتر تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان سمیه، روبه‌روی خیابان پورموسی، ساختمان مرکزی حوزه‌هنری، طبقه‌ی چهارم، مرکز هنرهای نمایشی تحویل دهند. شماره‌ تلفن‌های 8889503 و 88804072 پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

 

 

 

دانلود فایل