سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "بنگاه تئاترال" نوشته علی نصیریان و به کارگردانی هادی مرزبان که تیر و شهریور ماه سال جاری در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت، از 22 بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در اجراهای این اثر کمدی اجتماعی در تماشاخانه سنگلج محمود بصیری پس از سال‌ها دوری ار تئاتر، نقش تصنیف‌خوانی در محله‌ها را اجرا می‌کرد که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما این هنرمند تلویزیون و تئاتر در دور جدید اجراهای این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد حضور نداشت.

هادی مرزبان کارگردان نمایش "بنگاه تئاترال" با اعلام این خبر به هنرآنلاین که محمود بصیری از 6 اسفندماه دوباره در این نمایش حضور خواهد داشت گفت: به دلیل مشغله‌ها و گرفتاری‌ها آقای بصیری امکان همکاری او با این اثر نمایشی در اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد محقق نشد و ما مجبور به حذف نقشی شدیم که بصیری آن را ایفا می‌کرد چرا که به نظرم بازیگر دیگری را نمی‌توانستیم جایگزین او کنیم.

او در ادامه افزود: خوشبختانه از روز گذشته پس از حل مشکلات و مشغله‌، ایشان دوباره به بازیگران این نمایش اضافه شدند و "بنگاه تئاترال" با حضور محمود بصیری اجرا خواهد شد.

"بنگاه تئاترال" یک نمایش فولکلور قدیمی و ایرانی است. در این اثر که از قصه‌های کهن است، پهلوان جوان به وسیله شخصیتی به نام وروره جادو طلسم شده و در خواب فرو می‌رود و دخترک عاشق داستان تصمیم می‌گیرد طلسم را نابود کرده و جوان را از خواب بیدار کند و ...

دیگر بازیگران نمایش "بنگاه تئاترال" مجید مظفری، رسول نجفیان، فرزانه کابلی، داود فتحعلی‌بیگی، امین زندگانی، علی فتحعلی و میرطاهر مظلومی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و بازیگران تئاتر هستند.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را که تا 27 اسفند ماه به روی صحنه است از سایت تیوال تهیه کنند.