به گزارش هنرآنلاین، شبنم قلی خانی، بازیگر سینما و تئاتر  به نمایش "دپوتات" به نویسندگى دیمیتری پساتهاس و کارگردانى اتابک نادری پیوست. 

نمایش "دپوتات" برای سومین بار در فروردین‌ماه سال ۹۷ با تغییر در ترکیب بازیگران روی صحنه می‌رود.

این نمایش که بر اساس نمایشنامه به دنبال دروغگو  نوشته دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی است و محمد نادری آن را دراماتورژی کرده  با کارگردانی اتابک نادری پس از دو بار اجرای موفق در ایوان شمس در فروردین‌ماه و تیرماه سال ۹۵ و استقبال چشمگیر مخاطبان از این نمایش، اتابک نادری برای سومین بار این اثر نمایشی را نوروز 97 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

این نمایش با تغییر در ترکیب بازیگران روی صحنه خواهد رفت و شبنم قلی خانی  به نمایش "دپوتات" در اجراهای جدید پیوست.

به زودی فهرست بازیگران جدید اعلام می شود.

نمایش "دپوتات" داستان یک نماینده مجلس یونان در شهر آتن است که برای خلاص شدن از شر رای‌دهندگانش تصمیم به استخدام یک رییس دفتر خبره می گیرد و...

صحرا رمضانیان میهمان رادیو نمایش می‌شود

این هفته صحرا رمضانیان  میهمان برنامه "بادرام نویسان معاصر ایران" می‌شود. در هر قسمت از برنامه، اثر منتخب از یک نمایشنامه‌نویس ایرانی به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

"با درام نویسان معاصر ایران با هدف معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی در آیتم‌های گفت‌وگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه‌نویسی به صورت هفتگی در 5 قسمت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

"با درام نویسان معاصر ایران" در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و جواد پیشگر نویسنده، طراح وکارگردان، محمود احمدی تهیه کننده، علی حاجی نوروزی صدابردار و نرگس موسی‌پور افکتور آن هستند.

"با درام نویسان معاصر ایران" به مدت 5 روز، ساعت 20 از رادیو نمایش روی آنتن خواهد رفت.

 نمایش "فلای مود" ویژه هنرمندان به صحنه می‌رود

نمایش "فلاى مود" به نویسندگی کامبیز نیک‌آمیز و کارگردانی علی کوچک‌خواه شامگاه جمعه 11 اسفند ماه ویژه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.

زنگ افتتاح این نمایش توسط منوچهر آذری بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون نواخته شد.

نمایش "فلای مود" تا 25 اسفند ماه هر شب به غیر ازشنبه ها ساعت 20 در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه می‌رود.

کامبیز نیک آمیز، آرام سلیمانى، مژگان آقاداوودیان و سهیل پورجعفر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور هنرى: علیرضا حنیفى، دستیارکارگردان: آیلار باقرى، مدیر تولید و برنامه ریز: کامبیز نیکـ آمیز، دستیار تولید و هماهنگى: مرتضى محمدى، مشاور رسانه: محمد(مانى) حق جو، روابط عمومى: نگار امیرى، طراح صحنه: سارا حنیفى، منشى صحنه: على دیرى، مدیر صحنه: مهرداد اشکانى،  مجرى گریم: بهناز سیامکى، مهرداد اشکانى، گرافیست: آزاده نصرتى و عکاس: على نشاط، آیلار باقرى و یاسمین الله یاری اشاره کرد.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت خرید بلیت به سایت تیوال و تخفیفان و یا به صورت حضوری به گیشه تماشاخانه مشایخی به آدرس خ انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ مراجعه کنند.