به گزارش هنرآنلاین، طی مراسمی نمایش "کارد، ترنج، زلیخا" به کارگردانی احمد ایرانی‌خواه سه‌شنبه شب 17 بهمن 96 با حضور دکتر ناصر آقایی، محمدعلی ساربان، مرجانه گلچین وجمع زیادی از تماشاگران تئاتر در تالار سایه تئاترشهر افتتاح شد.

در این مراسم، نمایش "کارد، ترنح، زلیخا" به هنرمند درگذشته تئاتر زنده یاد احمد آقالو تقدیم شد. دکتر ناصر آقایی و محمدعلی ساربان طی سخنان کوتاهی به ویژگی‌های اخلاقی و هنری احمد آقالو پرداختند و یاد و خاطره این هنرمند درگذشته را گرامی داشتند. دکتر ناصر آقایی در بخشی از سخنان خود درباره احمد آقالو گفت: "من سال‌های بسیاری با مرحوم آقالو دوست وهمکار بوده‌ام. در رادیو با هم همکار بودیم و چندین کار تلویزیونی نیز در کنار یکدیگر بازی کردهایم. او بازیگری بود که به لحاظ احساس شخصیت‌پردازی منحصربه‌فرد بود. من کمتر در بازیگری دیده‌ام که مانند آقالو در عمق نقشی فرو برود، چه به لحاظ بیان بسیار زیبا و شیوایش و چه با میمیک ظریف و حساسی که در کار تصویر به کار می‌برد و شیوه او در بین دوستان هنرمند زبانزد بود. برای کسانی که این هنرمند را نمی‌شناسند باید بگویم که دنیای هنر یک نابغه هنرمند را از دست داد. وی سبک خاصی در بازیگری داشت که من مطمئنم در بسیاری از بازیگران این سبک تاثیر خودش را گذاشته بود و خیلی‌ها به‌خصوص از لحاظ بیان از وی تقلید می‌کردند." 

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: ملیحه مرادی جعفری، بازیگران: هدی نوری‌زاده، میثم جهانگیری، امین اکبری نسب و علی آسترکی، مشاورکارگردان: نادرفلاح، مجری طرح: رضا انتصاری، طراح فیگور: حامد نصرآبادیان، طراح گریم: حسین صالحیان و اعظم رحمانی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح صحنه و نور: امیررضازاده، آهنگساز: اشکان بهرامی، خوانندگان: بهجت توجه، مهدی بهرامی، امین اکبری‌نسب، ویالون: احسان اسفندیاری، ساخت دکور: سعید غفاری، دستیار ساخت دکور: امیرحسین ایرانی‌خواه، دستیار لباس: آیدا خیام، منشی صحنه: رضوان عباسی جباری و رویا پناهی، مدیرصحنه: محسن اسلامی و نیلوفرلطفی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: احسان زارع و علی شنبه‌زاده، مجری نور: مسلم رضایی، صدابردار: امیرخوارزمی، تکنیسین تصویر: محسن فرهادی‌سینایی، مجریان گریم: علی گودینی و عاطفه ابیضی، مهندسی صدا: مرتضی مظفری، عکاسان: پوریا نوری، جواد خمیس‌آبادی و عاطفه ترابی، مشاور امور بین‌الملل: عباس تقی‌آبادی، ساخت تیزر: جواد خمیس‌آبادی و نیما کزازی، تدارکات: عباس ایرانی‌خواه، طراح پوستر و بروشور: مهدی رایگانی، روابط عمومی: فریبا جدیدی و مشاور رسانه: وحید یگانه.

این نمایش از 17بهمن ماه تا 25 اسفند هر شب ساعت 19:30 در سالن سایه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.