سرویس تئاتر هنرآنلاین؛ پژند سلیمانی  نویسنده، شاعر، مترجم و بازیگر به عنوان مولف به نمایش "سیم وسرمه" روزبه حسینی که برای اجرا در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آماده می‌شود اضافه شد. 

این بازیگر تاکنون در نمایش‌هایی چون؛ "این همه سنگر و این آدمها که تا آخر زنده‌اند" ، "سه مرثیه هذیان" و "دیوان تئاترال" بازی کرده است. 

نمایش "سیم و سرمه" روایتى تو در تو و موسیقایى است که قصه‌ای عاشقانه را در یک سیر زمانى از دوران پهلوى اول تا امروز، روایت مى کند که از عشق و عاشقى می‌گوید و از سیاه و مطربی.

نمایش "سیم و سُرمه" آخرین اثر گروه فیلم و تئاتر و ناگهان با همکاری تماشاخانه‌ دا است که پس از چند ماه تمرین، (با احتساب تغییر بازیگران و موسیقی نمایش) پس از دو اجرای نیمه خصوصی برای هنرمندان، نخستین اجرای رسمی‌اش در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بوده و پس از آن در تماشاخانه دا برای عموم به اجرا گذاشته می‌شود.

سایرعوامل این نمایش نیز عبارتند از؛ آرش فصیح مجرى طرح، رحمان حسینى مدیر تولید، صبا آزادی برنامه ریز، فاطمه نوروزى، علی افشاری گروه کارگردانی، آیدا روزبهانه آهنگساز و وکالیست، رامین رضاپور نوازنده گیتار و همخوان، علیرضا چلیپا مدیر هنری، سمیرامیس محمدى روابط عمومى، نگار بیگی تبلیغات مجازی، مهدی طالقانی طراح گرافیک، سید ضیاء الدین صفویان عکاس و امیر ترحمی مشاور فنی هستند. لازم به ذکر است که بلافاصله پس از 4 نوبت اجرا در روزهای یکم و دوم بهمن در تماشاخانه‌ دا، پیش‌فروش اجرای عموم هم در سایت تیوال آغاز خواهد شد.