به گزارش هنرآنلاین، حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر پیام داد. متن پیام بدین شرح است: 

"تئاتر، اقلیم گفت‌وگوست. گفت‌وگویی که به کیمیای کلمه، آرزومند رستگاری انسان است. به غنیمت همین گفت‌وگوست که تئاتر، می‌تواند مجالِ مغتنمِ دیگردوستی و دیگر‌اندیشی باشد که نهاد ناآرام و پر اضطرابِ آدمی در روزگارِ عزلت و عسرت، جز بدین نوشدارو، جان نمی‌گیرد. نیایش است تئاتر که از هر صحنه‌اش، به "نورِ" عشق و "شورِ" امید، آوای "حول حالنا الی احَسن الحال" به گوش می‌آید.

سی‌ و‌ ششمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، جشن گفت‌وگوی تئاتر است. گفت‌وگوی با خویش و دیگران. فرصتی است که یک بار دیگر به لحن و لهجه‌ تئاتر، آیینه‌ این روزگار باشیم که این هنر شریف، اقتباس از آداب و آرمان و آمال مردمی است که به فرهیختگی و فرزانگی شهره‌اند و همایشِ ملت‌ها و فرهنگ‌هایی است که فراتر از مرزهای سرزمینی، به مدد تئاتر، به هویتی مشترک، می‌اندیشند. 

آرزومند آنم که این دوره از جشنواره، در نظرِ کریم جامعه‌ ارجمند تئاتر و مخاطبان صدیق به خجستگی یاد گردد و بر من است که سپاسگزارِ سپاهیان دست‌اندرکاری باشم که بضاعت خویش را فروتنانه و به اخلاص تقدیم نمودند.

معاون امور هنری

سید محمد مجتبی حسینی"

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 28 دی ماه تا 9 بهمن ماه به دبیری فرهاد مهندس‌پور برگزار می‌شود.