به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مؤسسه افرامانا، در هفتمین نشست تئاتر کاغذی نمایش‌نامه "لابی" نوشته آرش عباسی معرفی، نمایش­نامه­‌خوانی و نقد و بررسی می‌­شود.

در نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ دی ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می­‌شود، مهتاب ناصری، عادل بیک­زاه، هایده حسین‌­زاده و رضا چوبینه به کار گردانی رضا چوبینه نقش­‌خوانی می‌­کنند.

داستان این نمایش­نامه درباره­ شخصی به نام راضیه هاشمی قهرمان جودوی زنان ایران است که اکنون در یکی از مسابقات آسیایی به سر می‌­برد و قرار است بازی فینال را برگزار کند؛ اما ناگهان تصمیم می­گیرد از مسابقه دادن انصراف دهد. اما تصمیم گیرنده­نهایی او نیست. به همین دلیل فردی به نام حیاتی با او دیدار می­‌کند تا دلایلش را بشنود و ...

نمایش­نامه "لابی" نوشته آرش عباسی در بخش چشم­‌انداز بیست و نهمین جشنواره­ بین‌­المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و به عنوان نمایش­نامه برگزیده­ این بخش انتخاب و معرفی شد و سپس در سال ۱۳۹۴ در ۵۰ صفحه قطع رقعی با شمارگان ۵۵۰ نسخه توسط نشر عنوان به قیمت ۵۰۰۰ تومان در دسترس علاقمندان قرارگرفت.

پیش از این در سلسله نشست­‌های تئاتر کاغذی، نمایش­نامه‌­های "وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می­‌گیرد" نوشتهی روزبه حسینی، "یافت‌­آباد" نوشته محمد مساوات و "بالستیک زخم" نوشته پیام لاریان، "دوزخ و راه" نوشته سیروس همتی، "خواب خیس ماهی" نوشته­ مهدی میرباقری و "برف زمین را گرم می­‌کند" نوشته مریم منصوری معرفی، نمایش­نامه‌­خوانی و بررسی شده ­بود.

سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش‌نامه‌های منتشرشدهجدید ایرانی، ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌­شود.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می­‌توانند در تاریخ یاد شده به خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.