به گزارش هنرآنلاین، از روز یک‌شنبه، هفدهم دی ماه، پخش سریال پلیسی جدید "آن سوی ماجرا" از رادیو نمایش آغاز می‌شود. این سریال پلیسی را حسین یعقوبی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: جسد کارخانه‌دار و مالک یک شرکت بزرگ حمل و نقل در زباله‌دانی اطراف شهر کشف می‌شود. بازپرس جوانی مامور می‌شود تا پرونده قتل را پی‌‌گیری کند و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شنیدنی است.

در "آن سوی ماجرا" هنرمندانی چون: فریبا متخصص، عباس توفیقی، اکبر ملایی، مجید سهرابی، عباس شادروان، حمیدرضا هدایتی، محمد یگانه، معصومه عزیز محمدی، محمد پورحسن، سلمان خطی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال رادیویی به کارگردانی جواد پیشگر  تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف‌نژاد، صدابرداری حیدر صفدری و افکت نرگس موسی‌پور از هفدهم دی ماه، ساعت 9 صبح  از رادیو نمایش پخش می‌شود.

 

عبدالرضا فریدزاده میهمان رادیو نمایش می‌شود

در سومین برنامه از مجموعه با درام‌نویسان معاصر ایران، عبدالرضا فریدزاده میهمان رادیو نمایش می‌شود. در هر قسمت از برنامه،  اثر منتخب از یک نمایشنامه‌نویس ایرانی  به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

"با درام نویسان معاصر ایران با هدف  معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی در آیتم‌های گفت‌وگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه‌نویسی به صورت هفتگی در 5 قسمت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

بر اساس این خبر، "با درام نویسان معاصر ایران" به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و جواد پیشگر نویسنده، طراح، کارگردان، محمود احمدی تهیه‌کننده، علی حاجی نوروزی صدابردار و نرگس موسی‌پور افکتور آن هستند.

"با درام نویسان معاصر ایران" به مدت 5 روز، ساعت 20:00 از رادیو نمایش به روی آنتن خواهد رفت.