به گزارش هنرآنلاین؛ همزمان با روزهای پایانی تمرین نمایش "سیم و سرمه"، سامانه فروش بلیت های این اثر در سایت تیوال آغاز شد. همچنین از پوستر این نمایش که به طراحی مهدی طالقانی است نیز رونمایی  شد.

نمایش"سیم و سرمه" روایتى تو در تو و موسیقایى است که قصه ای عاشقانه را در یک سیر زمانى از دوران پهلوى اول تا امروز، روایت مى کند که از عشق و عاشقى میگوید و از سیاه و مطربی.

لازم به ذکر است نمایش "سیم و سُرمه" از روز دوشنبه ١٨ دی ماه در تماشاخانه دا به روی صحنه می رود. در این نمایش بازیگران و اجراگرانی چون؛ سیما شکری و میثم غنی زاده بازی دارند.

سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از؛ آرش فصیح مجرى طرح، رحمان حسینى مدیر تولید، صبا آزادی برنامه ریز، فاطمه نوروزى، معین قوى، علی افشاری گروه کارگردانی، تنظیم ملودی برای اجرا و ووکالیست آیدا روزبهانه، نوازنده‌ گیتار و سازهای الکتریک ووکالیست رامین رضاپور، علیرضا چلیپا مدیر هنرى، سمیرامیس محمدی روابط عمومی، تبلیغات مجازی نگار بیگی، مهدى طالقانى طراح گرافیک، سید ضیاء الدین صفویان عکاس و امیر ترحمى مشاور فنى.

علاقمندان جهت تهیه بلیت های این اثر می توانند به نشانی اینترنتی سایت تیوال مراجعه و یا جهت خرید حضوری به گیشه تماشاخانه دا مراجعه کنند.