به گزارش هنرآنلاین، تمامی آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به غیر از نمایش "فعل" به کارگردانی محمد رضایی‌راد روز پنجشنبه هفتم دی ماه  به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز وفات حضرت معصومه (س) به صحنه نمی‌روند. این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تمرین گروه‌های نمایشی در این ایام پابرجاست.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته نمایش "فعل" روز پنجشنبه هفتم دی ماه ساعت 15 به صحنه می‌رود.

هم اکنون نمایش‌های "دو دلقک و نصفی" به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، "فعل" به کارگردانی محمد رضایی‌راد در تالار چهارسو، "کوررنگی" به کارگردانی سیاوش پاکراه در تالار قشقایی، "دایره گچی قفقازی" به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار سایه، "تب سرد بر پیشانی داغ" به کارگردانی حسن عابدی در تالار سایه  و "لش زدایی" به کارگردانی خسرو امیر در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر پذیرای علاقمندان تئاتر هستند.

همچنین در تماشاخانه ایرانشهر نمایش "نفر دوم" به کارگردانی مهین صدری و "صد در صد" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی در روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه اجرا نخواهند داشت. این دو نمایش روز جمعه ۸ دی ماه به ترتیب در ساعت های ۱۹ و ۲۱ در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌روند.

در تماشاخانه سنگلج نیز نمایش"فلان و چنان" به نویسندگی و کارگردانی رضا شاهبداغی  و "جوحی و کدخدا" به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی روز پنج شنبه 7 دی ماه روی صحنه نمی‌رود.

نمایش سیاه‌بازی "جوحی و کدخدا" به نویسندگی و کارگردانی جوادا نصافی از 30 آذر تا 27 دی ماه در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 20:15 روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش "فُلان و چِنان" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا شاهبداغی تا 27 دی ماه در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 19روی صحنه خواهد رفت.