به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح؛ با پیشنهاد احسان محمدحسنی مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امیر نصیربیگی مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی روایت فتح را به عنوان دبیر شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت برگزید. 

متن حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به امیرنصیربیگی به این شرح است:

"هنرمند ارجمند جناب آقای امیر نصیربیگی 

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی، شما را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت منصوب می‌کنم. 

امید است اینک که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای موثر و فراگیر با هدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم. 

از خداوند منان توفیق روز افزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ وهنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهانم. 

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور- رئیس سازمان بسیج مستضعفین"

امیرنصیربیگی پیش از این رئیس ستاد برگزاری و مدیر اجرایی چندین دوره جشنواره سراسری تئاتر بسیج، معاون انجمن‌ها و تشکل‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور و در حال حاضر مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی روایت فتح است.   

شانزدهمین جشنواره بین@المللی تئاتر مقاومت با رویکردی متفاوت از ادوار قبلی آذر ماه سال 1397 همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.