"من موجودی احساساتی هستم" به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای از سوم دی‌ماه در خانه موزه استاد انتظامی(قیطریه) به روی صحنه می‌رود.

سرویس تئاتر هنرآنلاین، "من موجودی احساساتی هستم" به قلم ایو انسلر با ترجمه شیرین میرزا نژاد و کارگردانی مهرداد خامنه‌ای از سوم دی‌ماه در خانه موزه استاد انتظامی(قیطریه) روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی فرشته حسینی به عنوان بازیگر حضور دارد او بازیگر جوان و پراستعداد تئاتر و سینما که سال گذشته در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را از دستان بلا تار گرفت. او در این نمایش در هشت شخصیت از نقاط مختلف جهان ظاهر شده و رازهای دختران جوان را بازگو می‌کند. او در نمایش "من موجودی احساساتی هستم" نه تنها صدای قربانیان بلکه نویدبخش امید به آینده‌ای بدون خشونت است.

از دیگر عوامل این نمایش‌ می‌توان از شیرین میرزانژاد دستیار کارگردان، یوریک کریم‌مسیحی و شقایق قاسمی طراحان گرافیک، مریم جعفری عکاس، نسرین احمدی مدیر صحنه و علی سالکی دستیار صحنه یاد کرد.

نمایش "من موجودی احساساتی هستم" هر روز به جز شنبه‌ها در ساعت ۱۸:۰۰  در خانه موزه استاد انتظامی واقع در قیطریه، اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، کوچه احمدی از ۳ تا ۲۹ دی‌ماه ۹۶ به روی صحنه خواهد بود.