به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر شهر، مدرسه تئاتر جشنواره تئاتر شهر که طی چند ماه گذشته با برپایی کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف بازیگری، نمایشنامه نویسی و کارگردانی در فرهنگسراها و مراکز هنری شهر تهران در حال برگزاری است چهار نمایش تولید شده خود را برای حضور در جشنواره آماده می‌کند.

بنا به اعلام دبیرخانه چهار نمایش "رقص دیو، بزم مسافر" نوشته و کارگردانی محمود اکبرشاهی، "درب پله‌های اضطراری" نوشته و کارگردانی مریم داننده، "شازده بزرگه" نوشته و کارگردانی مریم داننده و "یک پنجمک " شامل سه نمایش همراه (سه بچه خرس، قورباغه خوشگل و این ما هستیم) نوشته و کارگردانی مریم کاظمی در بخش مدرسه تئاتر حضور دارند.

این نمایش ها محصول کارگاه‌های آموزشی مدرسه تئاتر با تدریس محمود اکبرشاهی، مریم داننده و مریم کاظمی هستند که از تابستان سال جاری کار خود را آغاز کرده‌اند.

بخش مدرسه تئاتر جشنواره تئاتر شهر که از سال گذشته به طور جدی کار خود را با کارگاه‌های عکاسی، نمایشنامه نویسی و بازیگری کودک و نوجوان آغاز کرده با هدف آموزش هنرجویان و ارتقا دانش تئاتر شکل گرفته است و برنامه‌های آن در طول سال ادامه دارد.

ششمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهر تهران از 28 آذر تا 7 دی ماه 1396 و در پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.