به گزارش هنرآنلاین، "ماهی سیاه کوچولو" پروژه مشترک ایران و آمریکا با نگاهی به نوشته صمد بهرنگی به قلم مهرنوش عٓلیا و کارگردانی محمد عاقبتی در سالن شماره سه شهرزاد به مدت یک هفته روی صحنه می‌رود. این نمایش پیش از این در نیویورک و سانفرانسیسکو امریکا به زبان انگلیسی اجرا شده بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ماهی سیاه کوچولو با مادرش در برکه‌ای کوچک زندگی می‌کند و رویای دریا در سر  دارد.

ناز شادمان، مازیار سیدی، آوا درویشی، پارمیس عقدایی و مانلی قراخان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور رها جهانشاهی مدیر تولید و مجری طرح، سردار سرمست و شهرزاد بهشتیان آهنگساز، رضا بهجت و علی کوزه‌گر طراح نور، اولیویا بونزی و جلیله هیبتان طراح لباس و آکسسوار، محمدعاقبتی و رضا بهجت طراح صحنه، آدرین جیویشکی و رودریک بیراستیکر طراح تصاویر، نگار بهبهانی طراح صدا، آرمینه مقدسی تصویرساز، مجتبی ادیبی طراح گرافیک، نادر مقدم دستیار کارگردان، مسیح کاظم پور مدیر صحنه، البرز تیمورزاده عکاس و ایلیا شمس مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

محمد عاقبتی کارگردان تئاتر و مدیر هنری گروه تاتر ما است، وی فارغ التحصیل پرفورمنس و هنرهای تعاملی و بورسیه تحقیقات از مدرسه  درام ییل و عضو آسیتج بین‌الملل است. وی علاوه بر تولید اجراهایی برای مخاطبان بزرگسال،  تا کنون نمایش های "تنها خدا حق دارد بیدارم کند"، "اسکلیک و بچه های پرواز" ، "لیرشاه" و... را به برای مخاطبان جوان روی صحنه برده است.

نمایش "ماهی سیاه کوچولو" از روز ٢٤  آذر ساعت ١٧:١٥ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.