به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، روز چهارشنبه مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از مسئولان تئاتر کشور به همراه دبیر و مدیران بخش های مختلف جشنواره با سفر به همدان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران کمیته های مختلف جشنواره دیدار کرده و در جریان اقدامات انجام شده برای برای برگزاری این رویداد بین المللی در استان همدان قرار گرفتند.

طی جلسات صبح ، مهدی شفیعی و فاضل عبادی بر بهسازی و رفع کاستی های سالن های تئاتر شهر همدان، افزایش تبلیغات شهری، مشارکت نهاد های مختلف دولتی و خصوصی در برگزاری جشنواره، حضور و مشارکت هنرمندان تئاتر استان در کمیته‌های اجرایی جشنواره و... تاکید کردند.

photo5814377926639070611

در ادامه برنامه‌های این روز بازدید از تمامی سالن‌های تئاتر همدان و بررسی دقیق وضعیت سالن ها و اقدامات مورد نیاز برای رفع کاستی‌های هر سالن به طور مجزا بود. وضعیت سیستم‌های نور و صدا، اتاق‌های گریم و ظرفیت هر سالن، صندلی‌ها، تجهیزات و سیستم‌های بهداشتی، فضاهای موجود برای برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی، دبیرخانه جشنواره بیست و چهارم و امکانات مورد نیاز هر یک از کمیته‌های اجرایی، بررسی زیرساخت‌های موجود برای افزایش پلاتوهای تئاتری شهر همدان و جزئیات اسکان مهمانان جشنواره از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

photo5814377926639070602

بعداز ظهر روز چهارشنبه نیز جلسه دیگری با حضور مدیران کمیته‌های اجرایی جشنواره برگزار شد که طی آن جزئیات برنامه‌های هر کمیته تشریح و نقطه نظرات دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص هر بخش بیان شد.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذرماه در استان همدان برگزار می‌شود.