به گزارش هنرآنلاین، آرش واحدى نویسنده و کارگردان نمایش "شیوه به قداست رساندن یک اعتراف کننده نامعتبر" در کارنامه خود سابقه فعالیت ژورنالیستى در روزنامه‌هاى صبا، هنرمند، سینما و قانون را دارد. همچنین این نمایش تجربه پنجم وى در حوزه کارگردانى تئاتر است.

واحدى در خصوص اجراى این اثر چنین مى‌گوید: این نمایش تنها قصد دارد اهمیت واژه "انتخاب" را به مخاطب یادآوری کند، انتخابی که می‌تواند گاهی به یک فاجعه ختم شود و گاهی افراد را به رستگاری برساند. این انتخاب‌ها بر پایه اصولی که از آن تعاریف مشخصی داریم صورت می‌گیرد؛ برخی از اشخاص بر پایه اصول اخلاقی و انسانی انتخاب می‌کنند و برخی بر پایه قواعد مذهبی و برخی بر اساس تجربه‌هایی که در زندگی از سر گذرانده‌اند. انتخاب میان گزینه‌های انسانی و مذهبی همواره به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند. در این نمایش سعی شده است تضاد میان انتخاب‌های انسانی و مذهبی زیر ذره بین قرار گیرد، جایی که خط قرمزهای مذهبی با شرایط انسانی همخوانی ندارند و در شرایطی خاص باعث سخت شدن انتخاب‌ها می‌شوند. حال سئوال اینجاست، در چنین شرایطی باید پرسید آیا خطای انسانی مهلک‌تر است یا خطای مذهبی؟

در این نمایش میلاد نصرالهى (مدیر تولید و برنامه ریز)، هدى کاویانى نسب (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، حمیدرضا بابایى (دستیار تهیه)، حامد اصلانى (طراح صحنه)، زهره کاظمی (طراح لباس)، آتنا نعمتیان (طراح گریم)، فرید کولیوند (موسیقى و صدا)، ایلیا شمس- تئاتر بازها (مدیر روابط عمومى و تبلیغات)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى- مکث)، حنیف سلطانى- تئاتر بازها (دستیار روابط عمومى)، علی سعیدایى، آرش وکیل زاده (عکاسان)، کسرى شیخ و آرش وکیل‌زاده (طراحان پوستر و بروشور) ، پیام رفیعى (ساخت تیزر)، فرزانه زارع (دستیار لباس)، مهدی یگانه (دستیار تولید)، رضا چاوشى (تدارکات) همکارى دارند.

بازیگران این اثر متعاقبا اعلام مى‌شوند و بلیت فروشى این نمایش از ٥ شنبه ١٨ آبان ماه در سایت تیوال آغاز مى‌شود.