سرویس تئاتر هنرآنلاین، اصغر خلیلی کارگردان تئاتر مهمان غرفه هنرآنلاین در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات شد.

این کارگران که این روزها نمایش "دولت ضعیفه" را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه دارد، در این خصوص به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایش "دولت ضعیفه" در خصوص جایگاه زنان در عرصه سیاست است که قصه آن در دوره پادشاهی ناصرالدین‌شاه می‌گذرد و با عزل مشیرالدوله به پایان می‌رسد.

وی افزود: سه هفته از اجرای نمایش "دولت ضعیفه" می‌گذرد و این نمایش به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. هنوز برای به صحنه بردن نمایش دیگر پس از اتمام "دولت ضعیفه" تصمیمی ندارم.

خلیلی که فعالیت رسانه‌ای هم دارد و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران است، در خصوص وضعیت رسانه‌ها در کشور گفت: برخی از رسانه‌های رسمی رسالت‌شان را به درستی انجام می‌دهند و به دنبال شفافیت و حقیقت هستند. این رسانه‌ها همیشه مخاطبان خودشان را دارند و باید به همین روند به کارشان ادامه بدهند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: جامعه مجازی توسط افرادی مطالبی را برملا می‌کند که اگر گسترش یابد، جایگاه هنر و فرهنگ چندپاره می‌شود. در این شرایط اگر رسانه‌های هدفمند عقب بکشند، مطمئناً آسیب‌های زیادی خواهیم دید.

اصغر خلیلی در پایان نسبت به علاقه‌اش به هنرآنلاین اشاره کرد و اظهار داشت: هنرآنلاین یکی از رسانه‌هایی است که هر روز اخبارش را دنبال می‌کنم. تعدد خبرهای حوزه هنر و همچنین نقدهای خوبی که در این خبرگزاری نوشته می‌شود، نظر مرا جلب می‌کند و باعث می‌شود هر وقت اینترنتم را روشن کنم، سایت هنرآنلاین را باز کرده و اخبارش را بخوانم.