سرویس تئاتر هنرآنلاین: اتابک نادری که این روزها مشغول بازی در نمایش "کلنل" به نویسندگی و کارگردانی خیراله تقیانی‌پور است در ارتباط با تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر و تصویر گفت: در حال حاضر در نمایش "کلنل" روی صحنه می‌روم و خوشحالم که از این تئاتر استقبال خوبی شده است. در سریال "رنج پنهان" به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌کنندگی رضا جودی هم بازی کرده‌ام که احتمالاً این سریال در دهه فجر از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

مدیر امور استان‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی در خصوص روند پیشرفت برنامه‌های جشنواره استانی تئاتر فجر توضیح داد: در حال حاضر کارهای برگزیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر تحویل داده شده و در فرآیند انتخاب قرار داد. فکر می‌کنم دبیرخانه جشنواره فجر تا 10- 15 روز آینده در این زمینه  اطلاع‌رسانی داشته باشد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون به نقش رسانه‌ها در هنر اشاره کرد و اظهار داشت: به نظرم رسانه‌ها و فعالیت‌های هنری، مثل دوقلوهای به هم چسبیده هستند. یا بهتر بگویم که یک اثر هنری دو بال دارد؛ هنرمند و رسانه. زایش هنر توسط هنرمند انجام می‌شود و انعکاس آن توسط رسانه صورت می‌گیرد. به همین خاطر دوستان رسانه‌ای را همکار خودم می‌دانم.

نادری در انتقاد از رسانه ملی برای پوشش ندادن اخبار حوزه تئاتر گفت: در این دور و زمانه که حجم داده‌ها و اطلاعات اینترنتی زیاد شده، رسانه باید خیلی پویاتر و پررنگ‌تر عمل کند. حس می‌کنم هنوز در فضای رسانه‌ای به پویایی نرسیده‌ایم و به ویژه رسانه ملی ما، نگاه پدرانه‌ای به این قضیه ندارد. در سطح شهر تهران هر شب حدود 70 تئاتر اجرا می‌شود ولی تلویزیون هیچکدام از آن‌ها را پوشش نمی‌دهد و نقد نمی‌کند. این نگاه‌ها به استان‌ها هم تسری پیدا کرده و در استان‌ها هم رویدادهایی نظیر جشنواره‌های استانی پوشش داده نمی‌شود.

وی افزود: البته هر چقدر که تلویزیون به تئاتر بی توجه است، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی دیگر دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند و من به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

اتابک نادری در پایان صحبت‌های خود گفت: من از کلمه "هنرآنلاین" لذت می‌برم و همیشه وقتی می‌خواهم خبرهای حوزه هنر را دنبال کنم، به عنوان یک منبع اصلی و معتبر خبری به هنرآنلاین رجوع می‌کنم. امیدوارم این رسانه در سال‌های آینده پویاتر شود و گسترش بیشتری پیدا کند.