به گزارش هنرآنلاین، نمایش "اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی "پیام عزیزی" از روز یکشنبه 30 مهرماه در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 45/ 19 اجرای خود را آغاز می‌کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سحر زنی تنها است که تصمیم گرفته است خانه‌ای دربستی اجاره کند تا آسایش بیشتری داشته باشد که اتفاقات عجیبی در آن خانه باعث می‌شود به خانه‌ای جدید نقل مکان کند اما در خانه جدید نیز نمی‌تواند آسایش پیدا کند و ..."

در نمایش"اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه" بازیگرانی چون نازآفرین کاظمی، رسول صوری، محمد چرختاب، شیرین صفایی، میثم رازفر، هادی اسکندری، حسام اشتری، بنیامین صیادی نیا، الهه نادری، ندا حسینی و محمد فراهانی ایفای نقش می‌کنند.

برخی از عوامل این اثر نمایشی عبارتند از:  تهیه‌کننده: لیلی مقیمی، طراح نور: امیر ترحمى، طراح گریم: فریبا شاه‌حسینى، طراح پوستر و بروشور: مهلا شعبان زاده، مدیر تولید: مجید قادری، منشی صحنه: اکرم بخشنده، مدیر صحنه: محمد فراهانی، طراح فنی دکور: پویان کمال‌زاده و عکاسان: امیر مقیمی و گلدیس نمازیان.

نمایش "اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی "پیام عزیزی" از روز یکشنبه 30 مهرماه در تماشاخانه سنگلج  ساعت 19:45 اجرای خود را آغاز می‌کند. خرید بلیت این نمایش از طریق اینترنت با مراجعه به سایت تیوال امکان پذیر است.

 

اجرای شب اول نمایش نذار این خواب تعبیر بشه

 نمایش "نذار این خواب تعبیر بشه" به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری شب گذشته 25 مهرماه در میان جمعی از هنرمندان و مخاطبان در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه رفت و اجرای خود را آغاز کرد.

این اثر نمایشی با تهیه کنندگی گروه هنرهای نمایشی روایت فتح و با نگاهی متفاوت به وقایع جنگ تحمیلی و تاثیرات اجتماعی آن را بر روی سه زوج جوان و با بازی بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، فریبا امینیان، رضا جوشنی و بهروز پناهنده تا 25 آبان هر شب ساعت 18 در تالار سایه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند سایت تیوال مراجعه کنند.

 

"پا برهنه در پارک" پیشنهاد تئاتری برای پایان هفته

نمایش، "پا برهنه در پارک" از کمدی های معروف نیل سایمون است که با کارگردانی مریم باقری و نقش‌آفرینی هنرمندانی همچون؛ رامبد شکرآبی، حدیث فولادوند، مرضیه صدرایی، بهرام سروری‌نژاد، از دوشنبه، 24 مهرماه، اجراهای خود را در مجموعه تئاتر پایتخت (سالن پایتخت) آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این نمایش کمدی آمده است: پل و کوری براتر زوج جوانی هستند که پس از گذراندن ماه عسل به آپارتمان کوچک، سرد و خالی‌شان در طبقه پنجم ساختمانی قدیمی می‌روند. ماجراجوئی و پرشروشور بودن کوری مقابل آرامش و خونسردی پل (که وکیل دعاوی تازه‌کار است)، به همراه شرایط نامساعد خانه، همسایه‌های عجیب‌ و غریب و به‌خصوص، به دعوائی سخت و رفتن شوهر از خانه منجر می‌شود ...

از عوامل اجرایی "پا برهنه در پارک" ۷۵ دقیقه‌ای می‌توان به: برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: امیر علی نانکلی، منشی صحنه: رضا رشید، طراح دکور: الهام حیدری، طراح لباس: فرناز جاودان‌خرد، طراح پوستر و گرافیک: مازیار قنبری، دوخت لباس: فرناز جاودان خرد، موسیقی: شهرام نجاتی، طراحی و ساخت دکور: عبالرضا شیخ الاسلام، مدیران صحنه: رضا رشید، پوریا کامرانی، محمدرضا غلامی، طراح گریم: سمیه فراهانی، اجرای گریم: سونیا ایران نژاد و ثمین سالک، ساخت تیزر: فرید ملک محمدی، عکاس: سمانه حجاران، مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان مهر، همکاران روابط عمومی: میثم تحریری و حمید شفقتی و تبلیغات: گروه تئاتر مارکت اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه ‌بلیت‌های این نمایش کمدی اجتماعی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.