سرویس نمایش هنرآنلاین: نمایش" ۱+۱" تولید مشترک کمپانی lasocieta della Civetta ایتالیا و گروه تئاتر "نان و عروسک شرق " در بخش رقابتی این فستیوال پدیرفته شد و در ۱۲ اکتبر درسالن تئاتر ناسیونال  بخارست در دو نوبت به روی صحنه رفت و با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد.

در اختتامیه این فستیوال معتبر، تئاتر "1+1"  موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره شد و در ادامه به فستیوال‌های فنلاند، لهستان و انگلیس جهت اجرا در زمستان و بهار سال آینده دعوت شد.

این فستیوال که همه ساله فصل پاییز در بخارست رومانی برگزار می‌شود، یکی از مهمترین جشنواره‌های اروپایی است که امسال با حضور گسترده گروه‌های معتبر تئاتری از کشورهایی چون ایتالیا، بلژیک، روسیه، رومانی، اسپانیا، آلمان و ...برگزار شد.

نمایش "۱+۱" به کارگردانی، نویسندگی و بازی مشترک امید نیاز از ایران و گوگیلمو پاپا از ایتالیا و  همراهی تیزیانو پوپولی  بعنوان آهنگساز و نوازنده گروه در این فستیوال به روی صحنه رفت.

پیش از این" ۱+۱" در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر بین الملل همدان و در کشورهایی چون آلمان، ایتالیا، کره جنوبی به روی صحنه رفته است.