به گزارش هنرآنلاین به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، منطقه ۱۷ تهران به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهر تهران، منطقه‌ای مستعد برای مخاطبان علاقه‌مند و پیگیر در زمینه هنرهای نمایشی و تصویری است. 

این مجموعه بر آن است تا با اهمیت دادن به گروه های نمایشی، هنرمندان فعال نمایشی و تصویری و ایجاد محیطی فرهنگی برای تمامی تولیدکنندگان و مخاطبان برای اجراهای عموم شش ماهه دوم سال ۹۶ و نمایش فیلم‌های کوتاه، در مرکزِ فرهنگ‌سرا و سینما تئاتر بهاران، از علاقه‌مندان و هنرمندان دعوت نماید تا با تکمیل فرم درخواست اجرا، آثار خود را در بخش نمایشی شامل: کودک و نوجوان، نمایش طنز (با موضوع خانواده، شهری و تکریم شهروندی)، آثار مناسبتی و موضوعی (ماه مبارک رمضان، ماه محرم، ماه صفر و عید نوروز، دهه فجر)، استندآپ کمدی (با موضوعات و معضلات شهری و شهروندی)، نمایشنامه‌خوانی، نمایشنامه‌نویسی، و بخش آثار تصویری شامل: فیلم های کوتاه (با موضوعات آزاد، دارای عنوان بندی و بدون هیچ گونه محدودیت در کیفیت ضبط تصویر شامل انواع دوربین‌ها، حتی دوربین موبایل) و فیلمنامه‌نویسی، به پست الکترونیک فرهنگ‌سرای بهاران ارسال کنند. 

مدارک لازم شامل: 

فرم پر شده فراخوان، یک قطعه عکس اسکن شده، فایل تایپ شده نمایشنامه، فیلمنامه و یا طرح مبسوط در محیط word و pdf شده فایل مذکور، فایل اسکن شده مجوز نویسنده یا مترجم.

موارد قابل توجه:

-           در بخش فیلم‌های کوتاه می‌بایست یک نسخه از لوح فشرده اثر به سینما تئاتر بهاران (دفتر مدرسه تئاتر) تحویل شود.

-           در بخش آثار نمایشی، نمایش‌هایی که آمادگی بازبینی دارند می‌توانند یک نسخه لوح فشرده اثر خود را به سینما تئاتر بهاران (مدرسه تئاتر) تحویل دهند.

-           هیچ‌گونه محدودیتی درباره انواع مختلف نمایشی (کلاسیک، مدرن، عروسکی، آئینی سنتی و ...) وجود نخواهد داشت و هدف اصلی، ارائه آثار با کیفیت خواهد بود.

-           هر متقاضی تنها امکان ارائه سه اثر خواهد داشت.

-           زمان نهایی ارسال آثار در تمام بخش‌ها، پایان مهرماه خواهد بود. زمان بازبینی متعاقبا به گروه‌های پذیرفته شده اطلاع داده خواهد شد.

-           آدرس پستی برای تحویل لوح‌های فشرده: میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران

-           آدرس الکترونیکی برای ارسال مدارک و فرم های تکمیل شده: f_baharan17@yahoo.com