به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مراسم رونمایی از کتاب "هفت عصرِ هفتم پاییز" نوشته ایوب آقاخانی به عنوان بیست و نهمین اثر مکتوب این نویسنده و کارگردان تئاتر، ساعت 17:30 روز چهارشنبه پنجم مهر ماه  همزمان با سالروز شکست حصر آبادان با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

گروه تئاتر "پوشه" طی اجرای عمومی دو نمایش های "تکه های سنگین سرب" و "زنانی که به بزها خیره شده اند" به عنوان تازه ترین آثار این گروه ، از نسخه چاپی این دو نمایشنامه نیز رونمایی کرده بودند.

" هفت عصرِ هفتم پاییز" عنوان نمایشی است که این روزها به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است. در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19:45 به مدت زمان 70 دقیقه به صحنه می رود رحیم نوروزی و لیلا بلوکات به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش "هفت عصر هفتم پاییز" در دل داستانی عاشقانه به زاویه‌هایی از زندگی  شهید محمد جهان آرا از فرماندهان مطرح دوران هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

 

تاریخ پایان اجرای نمایش " قند خون" مشخص شد

تاریخ پایان اجرای نمایش "قند خون" به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش "قند خون" به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج که این روزها در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است روز چهارشنبه پنجم مهر ماه به اجرای خود پایان می دهد.

نمایش "قند خون" به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و بازی  الهام شعبانی، ارسطو خوش‌رزم، پریا وزیری هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:30 به مدت زمان 65 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو اجرا تئاتر شهر به صحنه می رود.