اولین تیزر تصویری حمایت هنرمندان از کمپین نمایش "خانه عروسک" با طراحی و کارگردانی سعید حشمتی همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش رونمایی شد.

به گزارش هنرآنلاین، گروه نمایش"خانه عروسک" با ایجاد هشتگ "من_قبل_از_همسربودن_قبل_از_مادربودن_یک_انسانم" با حمایت بازیگران زن از نخستین تیزر خود رونمایی کرد.

در نخستین تیزر تصویری هنرمندانی نظیر بهناز جعفری، عاطفه رضوی، ناهید مسلمی، رویامیرعلمی، مرضیه وفامهر، مارال فرجاد، شایسته ایرانی، لیلا برخورداری، فهیمه امن‌زاده حضور دارند.

نمایش"خانه عروسک" از 12 شهریور در تئاتر باران روی صحنه می‌رود و پیش فر وش بلیط‌های آن در سایت تیوال آغاز شده است.

این گروه در نظر دارد در دومین تیزر خود از علاقمندان به حمایت از این کمپین، استفاده کند و کسانی که مایل هستند می‌توانند با ارسال تصویر خود به شماره 09366348299 در این رویداد شرکت کنند.

نمایش "خانه عروسک" اثر مشهور هنریک ایبسن با دراماتورژی مهدی حسینی از روز یکشنبه 12 شهریور ماه با کارگردانی سعید حشمتی در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

نیلوفر پارسا، شهریار فرد، مهدی حسینی، تیام منیری و رامین مسیبی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش نیز به این ترتیب هستند: طراح گریم سمیه فرهانی، ساخت و انتخاب موسیقی پیمان شیرپور، دستیار کارگردان سوگل ایرانپور، مشاور رسانه مریم رودبارانی، طراح صحنه سعید حشمتی، طراح لباس الهی لطفی، طراح نور رسول طاهربخش، ساخت تیزر محسن لبافی و عکاس محمود پیری، رامین زمین پیما و سارا کلوند.

خانهٔ عروسک یا عروسکخانه نمایشنامه‌ای است از هنریک ایبسن (۱۸۲۸-۱۹۰۶) شاعر، نمایشنامه‌نویس و درام نویس نروژی که در سال ۱۸۷۹ نگاشته شد و در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های بسیاری خوانده می‌شود. عروسک‌خانه داستان بیرون آمدن از توهم و طغیان زنی به نام نورا را شرح می‌دهد.

نمایش "خانه عروسک" با کارگردانی سعید حشمتی از 12 شهریور ماه از ساعت 17 در تئاتر باران اجرا می‌شود.