به گزارش هنرآنلاین، جواد مجابی نویسنده و منتقد ادبی و هنری ضمن ابراز خرسندی از دیدن نمایش "آنا کارنینا" گفت: نقاب‌های که انسان‌ معاصر هر روز بر چهره می‌زند در این نمایش دیده می‌شود. نقاب در محل کار، نقاب در اجتماع و نقاب خانه و زندگی، این نقاب‌ها کنار می‌رود تا شخصیت اصلی انسان معلوم شود.

وی ادامه داد: دو بازیگر نمایش بازی‌یشان عالی بود اگر چه من پیش‌تر از آن‌ها تصویری در سینما یا تلویزیون ندیده بودم. ذات تلویزیون در "آنا کارنینا" به خوبی نمایش داده شده بود و نگاه ابزاری تلویزیون به انسان معاصر به زیبایی به تصویر کشیده شده بود. چه پیش از انقلاب و چه پس از آن نمایش یا فیلمی ندیده بودم که لحظه به لحظه افتادن نقاب‌ها را چنین دقیق به نمایش بکشد.

این محقق همچنین افزود: در مجموع دوست دارم نمایش‌های دیگر آرش عباسی را ببینم و خوشحالم که "آنا کارنینا" را دیدم. از این که این همه شور و شوق در جوانان در این شب می‌بینم لذت می‌برم که هنر و تئاتر زنده است.

 ناستین جوادی با اشاره به شخصیت‌پردازی درست شخصیت زن نمایشنامه گفت: به نظرم رسید  این متن و نمایشنامه خوب، می‌بایستی یک مشاور زن هم داشته باشد و این نشان از شناخت دقیق  نویسنده و کارگردان اثر و تسلط‌اش به کار دارد. بازی ‌ها هم در کنار این متن فوق‌العاده، عالی بود.