به گزارش هنرآنلاین: این نمایش به طراحی و کارگردانی میلاد شجره و نویسندگی محمد زارعی در حالیکه روز سه شنبه 31 مرداد اجرا نخواهد شد، تنها به مدت سه روز و تا روز جمعه 3 شهریور به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

"گفت‌وگوی برجای ماندگان" تمدید نخواهد شد، لذا علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد و یا خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال از تخفیف های وفاداری و دانشجویی در سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه بهرهمند شوند.

در این نمایش که هر شب ساعت 19 در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود، باران کوثری، رضا بهبودی، محمد صادق ملک، محسن نوری، محمد خاکساری و امین اسلامی در کنار صداهایی از جهانگیر کوثری و محمد حسن معجونی به ایفای نقش میپردازند.

"شیرهای خان‌باباسلطنه" از امروز به صحنه می‌رود

"شیرهای خان‌باباسلطنه" که از امشب، سه‌شنبه ٣١ مرداد به صحنه می‌رود در پیش‌فروش، پیش از شروع نخستین اجرا، بلیط‌های دو روز اولش به پایان رسیده و تنها تعداد محدودی بلیط خارج از ظرفیت در گیشه تالار باقیست.

"شیرهای خان‌باباسلطنه" یک نمایش شادی‌آورِ موسیقایی (کمدی موزیکال) است که گلاب آدینه، در آن برای نخستین بار در نقشِ سیاهِ تخت حوضی ظاهر می‌شود.

این نمایش که ساعت 9:30 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود را افشین هاشمی نوشته و کارگردانی کرده و قصه‌اش درباره خان‌بابا شاهِ قاجار است که برای دفاع از مرزهایش سفارشِ داده شیری بیاورند تنومند و سیه‌چرده، که در شجاعت و دلیری نسب از رستمِ دستان برده؛ قد و قامت چون رخش، پنجه‌ها چون چاقو، سر و صورت گوشتالو. اما والی‌ها و قلتشن‌ها پیش از اینکه شیر به رویت خان‌بابا برسد، آن را می‌کشند و می‌خورند! پس راهی ندارند برای فردا صبح، یا یک شیر خلق کنند یا یک تقلبی‌اش را جعل کنند. سیاهی که اربابش او را از خانه بیرون انداخته اینک بهترین بخت برای آنان است. والیان به ساعتی نشده، پوست شیر می‌کنند و سیاه به پوست اندر می‌کنند و...

در این نمایش علاوه بر گلاب آدینه، محمدرضا مالکی، شهرام مسعودی، علیرضا ناصحی، وحید نفر، محمدرضا آزادفرد، افشین هاشمی، مسیح کاظمی، فاطمه حیدری‌فر، الناز سلیمانی، احسان بیات‌فر، مانیا علیجانی، صبا گرگین‌پور، مهدی پناهی، محمد دائی‌چین، مبین دودانگی، معین طاهری‌طاری، صابر گل‌‌محمدی  و مونا فرجاد بازی می‌کنند.

بلیت این نمایش برای روزهای دیگر اجرا در سایت تیوال و گیشه تالار به فروش می‌رسد

یادآور می‌شود پردیس تئاتر شهرزاد در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی، شماره ۷۸ واقع است.