به گزارش هنرآنلاین، نمایش "اگه بمیری" به نویسندگی فلوریان زلر، ترجمه ساناز فلاح فرد و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد پنجشنبه هفته جاری دوم شهریور ماه به کار خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان می‌دهد.

جدیدترین تجربه کارگردانی سمانه زندی‌نژاد که پیش از این قرار بود یکم شهریور ماه به پایان برسد به دلیل استقبال تماشاگران یک روز تمدید شد و با اجرایی ویژه در روز پنجشنبه دوم شهریور ماه در تماشاخانه ایرانشهر به اتمام خواهد رسید.

در این نمایش رضا بهبودی، الهام کردا، ستاره پسیانی و کاظم سیاحی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نوشین طهماسبی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، مهرداد بهاءالدینی تهیه کننده، روح اله زندی‌فرد مجری طرح، شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، آنکیدو دارش طراح صدا و موسیقی، مهدی آشنا عکاس اشاره کرد.

لازم به ذکر است این نمایش هر روز ساعت 21 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

"قوی تر"به تئاتر مستقل تهران می آید

خوشه‌ که پیش از این نمایشنامه "وعده‌گاه نهنگ‌ها" نوشته حمیدرضا نعیمی را در تالار مولوی روی صحنه برده است؛ حال قرار است نمایش "قوی‌تر" نوشته یوهان آگوست استریندبرگ (ترجمه احمد پوری) را از  یکم شهریور ماه به مدت سی شب در کافه تئاتر مستقل تهران اجرا کند.

"قوی‌تر" بازگو کردن روایت عاطفی دو زن در یک کافه است که در آن گلاره مقدم و سیما قجربیگی به ایفای نقش می‌پردازند، ضمن اینکه این نمایش با حضور سی چهره درخشان بازیگری در سی  شب اجرا روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح پوستر و بروشور: الهام میرزاخانی، مشاور رسانه‌ای: مریم رودبارانی و تبلیغات مجازی: فاطیما چهاردولی (بازار تئاتر).

لازم به ذکرست که این اثر در سال  92 در مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.