به گزارش هنرآنلاین، نمایش "شام با دوستان" به نویسندگی  و کارگردانی ایوب (عماد) ابوالفتحی از 9 شهریور تا 30 شهریور ساعت 19:30 در تماشاخانه 3 نقطه، سالن رکن‌الدین خسروی به روی صحنه می‌رود.

این نمایش در اجرای اول خود میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

کامبیز نیک آمیز، آرام سلیمانی، هدی فلاح، عباس خداوردیان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل "شام با دوستان" می‌توان به تهیه‌کننده: علی کوچک‌خواه، دستیار کارگردان: پریا وفایی، برنامه‌ریز و هماهنگی: کامبیز نیک‌آمیز، منشی صحنه: عطیه خدابنده‌لو، طراح و مجری گریم: شاهین فتحی، طراح و مدیر صحنه: آرمان غیبی، طراح نور و صدا: پریا وفایی، عکاس: ریحانه وفایی و معصومه احدی، مدیر فیلمبرداری: رضا رهبری‌فر، مدیر روابط عمومی: فریناز رهبر، طراح پوستر و بروشور: معصومه احدی و محمد (مانی) حق‌جو به عنوان مشاور رسانه و تبلیغات اشاره کرد.

افتتاح نمایش "هپروت" با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه

نمایش" هپروت" به نویسندگی و کارگردانی آرش مهدوی روز یکشنبه ۲۹ مرداد ساعت 18:30 در تماشاخانه سه نقطه سالن شکیبایی با حضور هنرمندانی همچون عزت ا... رمضانی فر، فرحناز منافی‌ظاهر، مینا نوروزی و جمعی از عکاسان و خبرنگاران اجرا خود را آغاز کرد.

نمایش "هپروت " از 29 مرداد لغایت 18 شهریور ماه ساعت 18:30 در تماشاخانه 3 نقطه سالن شکیبایی به روی صحنه می‌رود.

آزاده بهرامی، امین ساتیار، علیرضاغفاری، کیمیاناصری و آرش مهدوی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل آن می‌توان به طراحی و نقاشی تابلوهای دکورصحنه: عیسی جباری، برنامه‌ریز: میلاد پاک‌سرشت، ساخت کلیپ: مهدی مقدم، تیزر: مهدی آیت‌الهی، ساخت و اجرای موسیقی: مهران باقری، منشی صحنه:سمانه زارع، پیام لیلان و آرمان حسین زاده:عکاس، کیانوش ادیب‌زاده: نورپرداز، دستیار دوم کارگردان: میثاق موسوی و محمد (مانی)حق‌جو به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند به منظور  خرید بلیت به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه تماشاخانه سه نقطه مراجعه کنند.

کمپانی تئاتر باران تور فرهنگی جشنواره بین‌المللی تئاتر "هایفست" را برگزار می‌کند

این تور تئاتری برای تماشای نمایش‌های جشنواره و شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی تئاتری در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود و با حضور علاقمندان ایرانی در کشور ارمنستان و شرکت در سمینار‌ها و ورک شاپ‌ها به منظور آشنایی با آثار نمایشی حاضر در جشنواره و امکان مبادله تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

تئاتر باران با همکاری جشنواره بین المللی تئاتر هایفست (Highfest) ارمنستان از علاقه‌مندان سفر به این جشنواره که مربوط به تئاتر کشورهای استقلال ‌یافته شوروی سابق است، ثبت نام به عمل می‌آورد.

جشنواره بین‌المللی تئا‌تر "هایفست" هر ساله در ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود. اجراهای جشنواره در ژانر‌ها و گونه‌های مختلفی ازجمله: درام، کمدی، پانتومیم، سیرک، تئا‌تر خیابانی، و غیره اجرا می‌شوند و علاوه بر برنامه‌های اصلی جشنواره، سمینار‌ها و کلاس‌هایی نیز، هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای تماشاگران به منظور آشنایی با آثار هنری جهان و امکان مبادلهٔ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

به اطلاع می‌رساند این تور از تاریخ 11 تا 19 مهرماه به صورت هوایی با بهای  25/000/000 ریال ارائه می‌‌شود که شامل بلیت رفت و برگشت، اسکان، ترنسفر، غذا، بلیت‌های نمایش‌های جشنواره، ورکشاپ‌های تخصصی، مراسم افتتاحیه جشنواره و گشت است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام به خیابان انقلاب ابتدای فلسطین جنوبی پلاک ۲۹۲ مراجعه و یا با شماره ۶۶۱۷۶۸۲۵ تماس حاصل کنند.

نقد صحنه تئاتر "آرسن" در ارسباران

نمایشنامه "آرسن" به نویسندگی و کارگردانی بهزاد صدیقی ویژه جشنواره تابستان، فصل مهربانی 4 شهریور ساعت 18 در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد می‌شود. "آرسِن" نوشته کارینه خودیکیان با ترجمه‌ای از آندرانیک خچومیان و بازنویسی و کارگردانی بهزاد صدیقی برشی کوتاه از داستان زندگی زن میانسالی به نام آنت و نوجوانی به نام آرسِن را در یک روز روایت می‌کند.

نمایشنامه "آرسن" با حضور رامتین شهبازی منتقد، پژوهشگر و مدرس تئاتر، رامین فنائیان مجری، منتقد و نقش‌خوانی فرهاد آئیش، مائده طهماسبی و آیلار نوشهری  نقد و بررسی می‌شود .

علاقه‌مندان برای حضور دراین برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند .

 

"یک دقیقه و سیزده ثانیه" دو اجرایی شد

نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" روز سه شنبه، 31 مرداد ساعت 23:15 با اجرای ویژه، میزبان مخاطبان می‌شود.

"یک دقیقه و سیزده ثانیه" با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، که از یکم مرداد اجراهای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر آغاز کرده، روز چهارشنبه، یکم شهریور به اجراهای خود خاتمه می‌دهد.

در این نمایش ۸۰ دقیقه ای "یک دقیقه و سیزده ثانیه" سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند به  سایت تیوال مراجعه کرده و یا برای رزرو با شماره ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل کنند.

"برج‌های خاموش" 30 مرداد به مناسبت شهادت امام تقی (ع) روی صحنه نمی‌رود

نمایش "برج‌های خاموش" در روز دوشنبه 30 مرداد ماه همزمان با ایام سوگواری شهادت امام تقی (ع) روی صحنه نمی‌رود و ساعت اجرای این اثر استثنائا در روز سه‌شنبه 31 مردادماهبعد از اذان مغرب ساعت 20 خواهد بود.

نمایش "برج‌های خاموش" از یک‌شنبه 22 مردادماه اجراهای خود را در سالن اصلی تالار محراب آغاز کرده است و هر روز به‌غیراز شنبه‌ها ساعت 19:30 اجرا می‌شود.

گروه بازیگران این نمایش به‌ترتیب سن شهرام نیک‌کار، منیر چراغی، فرهاد شکرالله‌‌زاده، فریبا بگلو، علیرضا رحیم‌‌دل، سهند آدم‌‌عارف، سمیرا صارمی، سیاوش قلعه‌‌وردی، امیر شیخ‌‌زاده، فائزه بهرامی، علی کاظم‌ لو و خورشید شایان فر هستند.

دیگر عوامل "برج‌های خاموش" که جدیدترین اثر گروه تئاتر صلح است نیز عبارتند از: طراح صحنه و مشاور کارگردان: علی شایان‌فر، دستیار کارگردان: حبیبه عبدالهی‌ مشکنلو، منشی و مدیر صحنه: فاطمه رستمی، طراح گریم: سعیده آجربندیان، مجریان گریم: فاطمه حسین‌خانی و محمد کاظمی، دستیار گریم: لیلا مهدی پور، طراح پوستر و بروشور و ساخت تیزر: بهرام شادان فر، طراح نور: اکبر شجاعی، انتخاب موسیقی: محمد شیرازی، افکت و میکس: استودیو زابتیک، طراح لباس و عروسک: زهرا شایان فر، ساخت عروسک، دکور و آکساسوار: ابوذر شایان فر، عکاس: محبوبه فرج‌الهی و روابط عمومی: مینا صفار.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از لینک از سایت تیوال تهیه کنند