به گزارش هنرآنلاین، این کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی گفت: 120 عروسک کوچک و بزرگ از 6 نمایش من با نام‌های "ننه دلاور" ، "خانه برناردا البا" ، "هشت لحظه"، "طوطی پر"، "تا یک بشمار" و "زمین و چرخ" از 27 شهریور (18 سپتامبر) در تئاتر ویلکی( Wielki ) شهر ورشو به نمایش در خواهند آمد.

وی ادامه داد: تئاتر ویلکی یکی از بزرگترین تئاترهای ورشو است که مرکز نمایش باله و اپرا به شمار می‌رود. نمایشگاه "خیالی از ایران" قرار است به مدت 2 ماه در این محل برپا باشد.

صبری درباره برنامه‌ریزی برای این نمایشگاه نیز توضیح داد: وقتی نمایشگاه "خیالی از ایران" در شهر تولوسای اسپانیا برگزار شد، عکس‌هایی از این نمایشگاه برای دوستان بین‌المللی گروه "یاس تمام" ارسال شد.  آقای marekzurawski در لهستان که دبیر جشنواره‌ای نیز در این کشور است، خیلی علاقه‌مند شد تا نمایشگاه عروسک‌ها در ورشو نیز برپا شود.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون 7 ماه پیگیری کرد تا اینکه براى برگزارى نمایشگاه در هفته اول مردادماه تمام عروسک‌ها از اسپانیا به ورشو پست شد.

صبری

زهرا صبری درباره بازگشت عروسک‌ها به ایران تصریح کرد: عروسک‌ها را از اسپانیا به ایران برنگرداندم چون در کشورم مکانی برای نگهداری آنها ندارم!

این کارگردان در ادامه به آغاز مراحل طراحی نمایشگاه پرداخته و توضیح داد: در ورشو یک خانم طراح شروع به طرح زدن برای نمایشگاه کرده و هر چند روز یک بار برای من طرح‌ها ارسال می‌شود تا تایید بگیرند. کار پیشرفت خوبی داشته و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز 27 شهریور برگزار خواهد شد.