به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه نمایش، شب گذشته در آئین سرچراغ نمایش "الف وارد می شود"، چراغ این نمایش توسط عزت‌الله رمضانی فر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلوزیون روشن شد و نخستین امضا پوستر تابلوی این نمایش نیز توسط انوشیروان میرزایی استاد گرافیک امضا شد. 

در این مراسم که با حضور مخاطبان و دوستداران تئاتر برگزار شد، هنرمندانی چون رضا بنفشه‌خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، محمدرضا الوند از مسئولین قدیمی تئاتر، آرمان طیران نویسنده این اثر نمایشی، آرزو روشناس بازیگر تئاتر و دوبلور و تعدادی از هنرمندان کشورمان برگزار شد.

در این مراسم عزت‌الله رمضانی‌فر با یادآوری خاطرات خود از اداره برنامه‌های تئاتر و ذکر خیر از گروه تئاتر هنر ملی و استاد عباس جوانمرد از حضور در آئین افتتاح نمایش "الف وارد می شود" ابراز خوشحالی کرد. همچنین آرمان طیران درخصوص نحوه نگارش این اثر و ویژگی‌های این اثر نمایشی صحبت کرد.

برپایه این خبر نمایش "الف وارد می شود"  به مدت 70 دقیقه با بازی حسن اسدی، مختار سائقی، صفورا کاظم پور، مینو نوبهاری و پدرام خیرابی اجرا می‌شود. در این نمایش راشین فروتن دستیار کارگردان، آرین کشیش‌زاده طراح صحنه، مونا گلپایگانی طراح لباس، سیدمحمد باقر قوام طراح گرافیک، مدیر تبلیغات کمپانی زاتبیک، روابط عمومی سمیرامیس محمدی و آهنگساز پارسا شاه مردی است.