به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، در این مراسم که با حضور چهره‌‌هایی همچون: احمد مسجد جامعی، مهدی یزدانی خرم و جمع زیادی از دانشجویان تئاتر برگزار شد؛ سجاد افشاریان تهیه کننده نمایش اظهار داشت: در زمانی که معادلات رایج و زرد تئاتر که از عدم مدیریت در سطح کلانش شروع و شیوع پیدا کرده است و میان گروه‌های تئاتری مثل یک ویروس در حال تکثیر شدن است، تجربه کردن و حق تجربه کردن از خیلی از افراد خلاق گرفته می‌شود. چرا که در یک واخودگذاری از سوی مدیران تیاتر، مدیران سالن‌ها به خودشان اجازه می‌دهند قبل از خواندن متن و دیدن سابقه کارگردان اسم کستینگ نمایش را جویا شوند که اگر سلبریتی از هر نوعش داشت که اجرا کند و اگر نه مجاز به اجرا نیستند. 

این فعال تئاتر در ادامه با اشاره به آسیب های این نوع نگاه در تئاتر کشور افزود: نمایش‌های بیرون از قاعده را ببینید. نمایش‌ هایی که چهره شناخته شده ندارند را ببینید چرا که حضور شما در تجربه های نسل جوان اعتبار دادن به هویت فرداهاست. 

در ادامه صالح علوی زاده به عنوان یکی از کارگردانان این نمایش در رابطه با چگونگی شکل‌گیری این تجربه گروهی توضیحاتی را ارائه کرد. 

در پایان این مراسم کوتاه و با حضور احمد مسجد جامعی؛ پژمان تیمور تاش و مهدی یزدانی خرم پوستر نمایش امضا و اجرای آن آغاز شد. 

گفتنی است نمایش "ما سه نفر بودیم" از یکشنبه دوم مرداد ماه ساعت ۱۸ در مرکز تئاتر مولوى روى صحنه است.

 در بخشى از توضیحات کارگردانان این نمایش چنین آمده است: اونا درگیر یه ماجرایی شدن از اونا که بعید می‌دونم برای شما اتفاق افتاده باشه. مثل داستان‌های دیگه زندگی که وقتی شروع شد کسی نمی‌دونست چه جوری تموم میشه. نه اونا نه من نه شما.

از دیگر عوامل مى‌توان به مصطفی اسفندیارى (طراح نور)، شهرزاد مظاهرى (طراح لباس)، على امیرى (طراح پوستر و بروشور)، پیام یارایى (ساخت تیزر)،  پگاه زارعیان (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شادی خواجه، سورنا زاهدى (گروه کارگردانى)، سام بهشتى ( مشاور رسانه اى ) ، سارا حدادى (مشاور تبلیغات)، امیر قالیچى (تبلیغات مجازى) ، ملیکا قدیمى (عکاس) و على باقرى (سرپرست تئاتر کار) اشاره کرد.

علاقه‌مندان مى‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه کرده و یا با ارائه کارت دانشجویى از تخفیف ۶۰ درصدی تئاتر مولوی در گیشه بهره‌مند شوند.