سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "نا تمام" نوشته محمد چرمشیر از 10 مرداد ماه به کارگردانی کهبد تاراج در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت. تاراج پیش از این نمایش‌هایی چون "نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال‌ها پیش مرده بود"، "سوگواری قبل از مصیبت" و "جوادیه" را اجرا کرده است.

کهبد تاراج درباره دلیل انتخاب این نمایشنامه از محمد چرمشیر به هنرآنلاین گفت: 13 سال پیش این اثر را به کارگردانی آناهیتا اقبال‌نژاد در سالن شماره 2 مجموعه تئاترشهر تماشا کردم. از آن زمان همواره این نمایشنامه و متن‌های آقای چرمشیر دغدغه ذهنی من بوده و این متن برایم نوستالژیک  است. اجرای آن را به آقای چرمشیر پیشنهاد دادم و ایشان نیز پذیرفت.

او درباره مضمون داستان نمایش "ناتمام" توضیح داد و گفت: داستان این نمایش درباره 3 زن است که در جایی نامشخص درباره شخص نامعلومی شهادت می‌دهند. آنها شروع به درددل می‌کنند و مشکلات‌شان را در روند اجرای نمایش برای یکدیگر بازگو می‌کنند. متن این نمایش داستان مینی‌مال زنانه است که به بیان معضلات زن‌ها در جامعه می‌پردازد.

این کارگردان درباره شیوه اجرایی اثر یادآور شد: این نمایش 3 مونولوگ تخت 20 دقیقه‌ای بود و من برای اینکه برای تماشاگر خسته‌کننده نباشد آن را تبدیل به 18 اپیزود کردم. نمایش به صورت ایستاست و میزانسنی ندارد و شخصیت‌های آن نشسته‌اند و مشکلات‌شان را برای یکدیگر بازگو می‌کنند و دیالوگ محور محض است.

تاراج با بیان اینکه تمرینات این نمایش حدود سه ماه و نیم انجام شد، عنوان کرد: بازیگران این نمایش چندین بار عوض شدند و در نهایت به این کست رسیدیم و خانم شعبانی در روزهای آخر به ما پیوستند.

نمایش "ناتمام" از 10 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه ساعت 18:45 با مدت زمان یک ساعت با بازی الهام شعبانی، غزاله جزایری و ترانه کوهستانی در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه است.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهران خوشبین، طراح صحنه و لباس: کهبد تاراج، عکاس: فهیمه حکمت‌اندیش، روابط عمومی و تبلیغات: امیر قالیچی، طراح پوستر و بروشور: شایان کیانی، مشاور کارگردان: رضا بهرامی و موسیقی: احسان طهماسبی.