به گزارش هنرآنلاین، عزت الله مهرآوران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که هفت دوره در جشنواره تئاتر رضوی حضور داشته‌ام و تجربه به دست آوردن ارزش‌های فرهنگی، دینی و هنری در حضور جمعی از هنرمندان با موضوعی مشترک بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: جشنواره تئاتر رضوی در حوزه تئاتر کشور بسیار اثرگذار است و رقابت های جدی هنرمندان برای ارائه آثار فاخر بستر خوبی را برای خلق آثار شایسته فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی میزبان شایسته‌ای برای جشنواره تئاتر رضوی است، خاطرنشان کرد: از معیارهای مهم تئاتر، حضور تماشاگر است و خوشبختانه استقبال از جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی کم نظیر و باشکوه می‌باشد.

بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر و هنر اضافه کرد: البته مقوله تبلیغات در جشنواره فراموش نشود و امیدواریم پس از اتمام جشنواره، اجرای تئاترهای تولید شده در شهرستان ها ادامه یابد.

مهرآوران تصریح کرد: باید نگاه مسئولان در برگزاری جشنواره به جوانان باشد و فرصتی را فراهم آورند تا نسل جوان، بتواند هنر خود را در معرض نمایش بگذارد اما توجه به پیشکسوتان و استفاده از تجربیات آن ها فراموش نشود.

وی ادامه داد: یکی از پیشنهادات در حوزه جشنواره تئاتر رضوی، چاپ نمایش‌نامه‌ها در قالب کتاب و ارائه نظرات تاریخ‌نویسان در یک مجموعه است تا جوانان با مطالعه آن بیشتر به تحقیق و مطالعه اشتیاق یابند.

وی ضمن قدردانی از مسئولان جشنواره تئاتر رضوی، خواستار حضور هنرمندان پیشکسوت در این برنامه در جایگاه داوری و میهمان شد و گفت: هنرمندان در هر جایگاهی حتی میهمان انتظار دارند تا در این محفل مهم و اثرگذار حضور یافته و آثار ارائه شده را از نزدیک مشاهده کنند.

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هشتم تا یازدهم مردادماه ١٣٩٦ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.