به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش "هفت روز از تیر شصت" به کارگردانی محمد لارتی و کامران شهلایی سه شنبه شب 27 تیر ماه با قدردانی گروه اجرایی از خانواده شهید جواد سرافراز ( از شهدای حادثه هفتم تیر) به پایان رسید. این در حالی است که علی اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت های قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد سرافراز برادر شهید جواد سرافراز و رئیس سابق سازمان صدا و سیما و تعدادی از اعضای خانواده شهید سرافراز مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش "هفت روز از تیر شصت" در تالار سایه بودند.

نمایش "هفت روز از تیر شصت" به نویسندگی کامران شهلایی، کارگردانی محمد لارتی و کامران شهلایی  و بازی رامین سیاردشتی، فرزین محدث، مژگان خالقی، فرهاد تفرشی، هدیه رضایی و احمد جعفری از روز چهارشنبه 7 تا روز سه شنبه 27 تیر ماه در تالار سایه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر بود.

علاقه‌مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه‌ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.