به گزارش هنرآنلاین، عادل بزدوده طراح صحنه، ماریا حاجی‌ها طراح گریم، پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، روزبه حسینی طراح نور و نیما عظیمی نژاد به عنوان طراح صدا و آهنگساز در نمایش "آرسن" حضور دارند.

فرهاد آییش، مائده طهماسبی و خاطره حاتمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

"آرسِن" نوشته کارینه خودیکیان با ترجمه‌ای از آندرانیک خچومیان است که با بازنویسی و کارگردانی بهزاد صدیقی مرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

داستان این نمایشنامه، برشی کوتاه از داستان زندگی زن میانسالی به نام آنت و نوجوانی به نام آرسِن را در یک روز روایت می کند.

نمایش "آرسِن" روزهای پایانی تمرین خود را سپری می کند و از هفته دوم مرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

برخی از عوامل و دست اندرکاران این نمایش عبارتند از دراماتورژ: علی محمد رحیمی، مدیر تولید: مسعود توکلی (موسسه افرامانا)، طراح صحنه: عادل بزدوده، طراح و مجری گریم: ماریا حاجی‌ها، طراح لباس: پریندخت عابدین نژاد، طراح نور: روزبه حسینی، آهنگساز: نیما عظیمی نژاد، طراح پوستر و بروشور: آرش تنهایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مونا گلپایگانی، عکاس: بهنام صدیقی، منشی صحنه: زهرا دباغیان، مدیر تبلیغات: علی ژیان،  مشاور رسانه ای: منصوره بسمل.