سرویس تئاتر هنرآنلاین: سیروس همتی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با هنرآنلاین درباره رونمایی از کتاب "سه‌سه" گفت: این مجموعه تازه‌ترین و آخرین نمایشنامه‌های اجرا نشده من هستند. این کتاب حاوی 6 نمایشنامه است که شامل سه نمایشنامه کوتاه و سه نمایشنامه بلند است. این مجموعه توسط چاپ نیستان چاپ شده است و مرکز پخش آن نشر ققنوس است و در تاریخ 25 تیرماه در فرهنگسرای اندیشه از این کتاب به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ناشر، قطب‌الدین صادقی و رحمت امینی را برای نقد این کتاب در نظر گرفته است، عنوان کرد: طی تعاملی با نشر نیستان قرار است به زودی این آثار نمایشنامه‌خوانی شود.

همتی ضمن بیان اینکه ورود در این مراسم برای عمومی آزاد است، یادآور شد: نمایشنامه‌های بلند این مجموعه با نام‌های "صبح به خیر"، "فیش آباد"، "مهندس" و سه نمایش نامه کوتاه "درمان،" "راه" و "برزخ" است.

وی "سه سه" را تجربه جدیدی در نمایشنامه‌نویسی خود عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برخلاف دیگر نمایشنامه‌هایی که تاکنون نوشته‌ام، این 5 اثر در حوزه دینی نیست و تنها نمایش "مهندس" با این رویکرد است.