سرویس تئاتر هنرآنلاین: دانیال خجسته مترجم و کارگردان نمایش "مستعد حادثه" درباره اجرای این نمایش به هنرآنلاین گفت: پیش از نمایش "مستعد حادثه" در نظر داشتم که نمایشنامه "ببر بنگال" از راجیو جوزف را اجرا کنم. این نمایش که بسیار پر پرسوناژ بود به دلایلی توفیق اجرا پیدا نکرد و بنابراین تصمیم گرفتم نمایش "مستعد حادثه" از همین نویسنده را به روی صحنه آورم. در آینده نیز یکی دیگر از آثار راجیو جوزف را به زبان انگلیسی اجرا خواهم کرد.

وی همچنین با بیان اینکه این نمایشنامه بسیار برایم جذاب بود، اضافه کرد: "مستعد حادثه" عاشقانه‌ای خشن است و به هشت دوره زمانی درگیری‌ها و اتفاقات میان دختر و پسری از سن 8 تا 38 سالگی آنها می‌پردازد. این نمایش براساس خط عاطفی میان این دو به جلو و عقب می‌رود و زمان آن جا به جا می‌شود.

خجسته با اشاره به اینکه از ابتدای نمایش نموداری برای روابط و کاراکترهای این نمایش طراحی کردم، یادآور شد: چون این نمایش دارای 8 دوره زمانی است، در آغاز نمایش تماشاگر در نگاهی نموداری آن را خواهد دید. سعی کرده‌ام این نمایش را به صورت رئال کار کنم. صحنه خلوت است و بیشتر بر روی لباس‌های بازیگران کار شده است.

او درباره انتخاب تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان برای اجرای این اثر خاطرنشان کرد: سه سال پیش نمایش "قطع دست در اسپوکن" نوشته مارتین مک دانا را در این تالار نمایشی به روی صحنه آوردم. از آنجا که دیگر تالارهای نمایشی از متون جدید استقبال نمی‌کنند و ترجیح‌شان نمایش‌هایی است که در دوره‌های گذشته اجراهای موفقی داشته‌اند، مجبور شدم این سالن را برای اجرای نمایشم انتخاب کنم. تالار استاد انتظامی فضایی صمیمی دارد که برای این اثر مناسب است.

نمایش "مستعد حادثه" از 22 تیر ماه تا 12 مرداد ماه ساعت 21 با بازی آیدا صادقی و دانیال خجسته در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: گروه کارگردانى افسانه رضایى و پریسا صادقى، موسیقى معین رضایى راد، طراح لباس آیدا صادقى، طراح نور مهدى پارسى، طراح گریم حدیثه جعفرى، گرافیک حامد حکیمى (استدیو مشق)، تیزر الینا محمد پور، مدیر روابط عمومى: مریم شریعتى، تبلیغات مجازى گروه هنرى پژواک، عکاس و فیلم بردار مهدى پارسى و محیا على یارى، همکاران روابط عمومى رومینا داورى و میترا رحیمى و همکار رسانه وحید کرایلى.