سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "از پشت پلک‌های نیمه باز" نوشته و کار سلیم باشکوه از 18 تیر ماه ساعت 17 به روی صحنه است. باشکوه این نمایش را پیش از این اجرا خوانی کرده است و این نخستین بار است که این اثر اجرای صحنه‌ای دارد.

این نویسنده و کارگردان جوان در گفت‌وگو با هنرآنلاین در این باره گفت: "از پشت پلک‌های نیمه باز" نمایشی است در 4 اپیزود که به بحران روابط میان افراد می‌پردازد. یکی از این معضلات بی اعتمادی و کم اعتمادی است که در میان آدم‌ها وجود دارد و این نمایش قرابتی با مسائل سیاسی و اجتماعی دارد. این اثر، داستان سرگشتگی انسان‌ها در وضعیت موجود و راه‌هایی را که نمی‌دانند چگونه انتخاب کنند، مورد توجه قرار داده است.

وی در ادامه درباره شیوه اجرایی این نمایش اضافه کرد: این اثر در بستری رئالیستی روایت شده است. شیوه اجرایی آن مینیمالیستی است و تا حد لزوم کمتر از عناصر موجود استفاده شده است و سعی شده بیشتر به مفاهیم اشاره شود.

باشکوه درباره بازیگران این نمایش، خاطر نشان کرد: بازیگران این نمایش همگی جوان هستند و در این عرصه اسمی ندارند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: از پشت پلک‌های نیمه‌باز، معمای خاموش انسان معاصر است که در تنهایی ناخواسته خود غرق شده و این سرگشتگی گزاره‌هایی را در ذهن او پدید آورده که سودمندی، حرکت و آرامش را از او گرفته است تا نتواند به سازوکاری درست برای حیات خود دست یابد.

(به ترتیب ورود) کیانوش خان محمدی، سوده ازقندی، ساناز نام دوست، محمد طایفه، حامد نوبخت، رضا برزن، مائده قدیری و احسان امیری بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل آن عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز یاسمین برزگری، دستیار دوم کارگردان میلاد امین، منشی صحنه نیلوفر امیری، طراح نور روزبه حسینی، طراح لباس سما ستوده، طراح صحنه سلیم باشکوه، طراح گریم شاهین فتحی، مجری گریم مژگان جعفری، موسیقی پروشات مشایخی و مسعود محب علی، روابط عمومی امیررضا هرمزی و علی اکبر مجد راد، تبلیغات مجازی سهیلا انصاری، عکاس منوچهر آذرباد، ساخت تیزر گروه تبلیغات با و طراح پوستر پرهام صلح جو.

علاقه‌مندانان می‌توانند بلیت نمایش "از پشت پلک‌های نیمه باز" را که با مدت زمان 70 دقیقه تا 6 مرداده ماه به روی صحنه است، از سایت تیوال تهیه کنند.