به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه‌ی نمایش، نمایش "همسر چینی" نوشته‌ی دکتر رحمت امینی است و با کارگردانی مرجان قمری و استندآپ کمدی "مکعب" نوشته‌ی سبا سلیمانی است که با کارگردانی و اجرای علی سلیمانی سرنسری به مدت بیست شب در ساعت‌های 19 و 20:15 در خانه‌ی نمایش اجرا می‌شوند.

برپایه ی این خبر، نمایش "همسر چینی" هر روز ساعت 19 به مدت 50 دقیقه اجرا می‌شود و محمد خوشبختیان و مینو نوبهاری در آن ایفای نقش می‌کنند. همچنین شاهین رمضانی دستیار کارگردان، مهشید دهقانی منشی صحنه، ستاره رنجبر طراح لباس، دزیره قریشی طراح گرافیک، عبدالله رنجبر سازنده‌ی تیزر و عکاس، علی سینا آهنگساز، سهیلا جوادی طراح گریم و محمود ملکی علیا و سبا سلیمانی بعنوان مجریان گریم این نمایش حضور دارند.

همچنین در استندآپ کمدی "مکعب" که هر شب ساعت 20:15 به مدت 45 دقیقه اجرا می‌شود محمد عبدی دستیار کارگردان، محمد صادقی طراح نور، نیما عاشوری طراح گرافیک، فرجاد جولانی سازنده‌ی تیزر است که به همراه مهدی عبدی بعنوان عکاس نمایش  نیز فعالیت دارد.

موسیقی استندآپ کمدی "مکعب" توسط سبا سلیمانی انتخاب شده و سهیلا جوادی طراح گریم و سبا سلیمانی مجری گریم نمایش است. 

علاقمندان به تماشای آثار نمایشی خانه‌ی نمایش که قصد دارند به توسط اتوبوس شرکت واحد و یا مترو به خانه نمایش دسترسی پیدا کنند می‌توانند از طریق نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه‌ی محمدآقا، پلاک 34 و کسانیکه تمایل دارند به توسط خودرو شخصی به این تماشاخانه دسترسی پیدا کنند می‌توانند به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی، کوچه‌ی محمدآقا پلاک 34 مراجعه کنند.

از شما دعوت می‌شود برای مطلع شدن از اخبار خانه‌ی نمایش و تمرینات پلاتوهای این تماشاخانه در کانال تلگرام به نشانی @edaretheaterkhanenamayesh  عضو شوید.