به گزارش هنرآنلاین، پس از انتشار تیزر، نمایش "صبحانه در غروب " از پنجم تیرماه سال جاری درسالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر  به روی صحنه می‌رود.

به گفته کارگردان صبحانه در غروب ، نمایش سرگذشت دو سرباز و یک افسر را در روزی از روزهای سال 75  روایت می‌کند که سرنوشت ، آن‌ها را در خانه مادری یکی از سربازان به هم پیوند می‌دهد و در این میان خاطرات  عشقی دور از میان اتقاقات ریز و درشت هویدا می‌شود.

بر اساس این گزارش مجتبی پیرزاده، علی ثانی فر، شمسی صادقی، حسین فرضی زاد و سلما کریم عمری، در این نمایش هنرنمایی می‌کنند ومنوچهر شجاع  به عنوان طراح صحنه و نور ،مصطفی مرادی طراح پوستر و بروشور ، هادی بادپا  در مقام دستیار کارگردان و برنامه ریز، زهرا آقاپور منشی صحنه ، سید حمیدرضا صفوی مدیر صحنه ، سعید زارع دستیار طراح صحنه، سجاد ایران منش ساخت تیزر ،سپهر وکیلی تدوین و صداگذاری ،تایماز رضوانی عکس ، بهادر باستان حق مشاور رسانه ای ، غزل نهانی روابط عمومی و حمیدرضا جدیدی به عنوان مسوول تبلیغات مجازی با نمایش یاد شده همکاری می‌کنند. همچنین بابک قهرمانی تهیه کنندگی نمایش را برعهده دارد.

گفتنی است گلچهر دامغانی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی، دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.او همچنین دارای مدرک کارشناسی تحلیل و نقد سینما از دانشگاه سوربن پاریس و کارشاسی ارشد زیبایی شناسی از همین دانشگاه است.دامغانی پیش از مهاجرت به فرانسه در عرصه بازیگری و نویسندگی برای تئاتر و رادیو فعال بود و "صبحانه در غروب "دومین کار او در مقام نویسنده و کارگردان پس از بازگشتش به ایران است.

لازم به ذکر است پیش فروش بلیط های نمایش در سایت تیوال آغاز شده و این نمایش از پنجم تیرماه هر شب ساعت 21:15 در تالار قشقایی اجرا می‌شود.

 

 

حجم ویدئو: 7.41M | زمان ویدئو: 00:01:00