سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "آنا کارنینا" به کارگردانی آرش عباسی و با بازی معصومه رحمانی و بهنام شرفی از 30 خرداد ساعت 19:30 در تالار استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

"نویسنده مرده است" اثر پیشین این نویسنده و کارگردان جوان در سه دوره اجرای خود در تهران و تور ایتالیا، با استقبال مخاطبان روبرو شد. عباسی در ادامه این اثر، نمایش "آنا کارنینا" را با اقتباس امروزی از رمان "آنا کارنینا" نوشته لئو تولستوی نویسنده روسی روانه صحنه می‌کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مجری معروف تلویزیون در پانصدمین برنامه‌اش مهمان ویژه‌ای دارد؛ همسر سابق‌اش که هنرپیشه معروفی است مهمان این قسمت برنامه است و باید روبروی همدیگر بنشینند و در کمال آرامش برنامه را اجرا کنند اما سایه همسر جدید مجری که او هم هنرپیشه معروفی است لحظه‌ای دست از سر آنها برنمی‌دارد.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا گودرزی، مدیرتولید: مهدی اکبری، طراح صحنه و لباس: آرش عباسی، طراح گریم: مونا جعفری، عکاس: مهدی آشنا، گرافیک: محمد شمس، پوستر: مینو میر شاه و لد، ساخت تیزر: یونس محمدی، مشاور رسانه‌ای: گلاویژ نادری، دستیار تولید: حمیدرضا عباسی‌فر، مدیران صحنه: داود ونداده و حمیدرضا بزدوده، منشی صحنه: ساحل مصلحی و ساخت دکور: حسین هاشمی.

علاقه‌مندان می‌توانند جمعه 26 خردادماه، همزمان با آغاز پیش‌فروش، بلیت دو روز نخست اجرای نمایش "آنا کارنینا" را با تخفیف 50 درصدی از  سایت تیوال تهیه کنند.