سرویس تئاتر هنرآنلاین: مهران نائل سال گذشته نمایش "بهمن کوچیک" را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه برد که این نمایش با اقبال مخاطبان بسیار خوب درخشید.

او در گفت‌وگو با هنرآنلاین در این باره گفت: در اجرای گذشته این نمایش استقبال خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفت، اما به طرز غریبی از طریق شبکه‌های مجازی مطلع شدم که بسیاری از علاقه‌مندان موفق به تماشای این نمایش نشدند.

این بازیگر و کارگردان جوان ادامه داد: به واسطه درخواستی که از سوی پردیس تئاتر شهرزاد، برای اجرای این اثر داشتم، تصمیم گرفتم تا آن را در این مجموعه به روی صحنه ببرم. از سویی نیز این نمایش، کاری است که از اجرای آن بسیار لذت می‌بریم.

نائل

نائل درخصوص تغییرات احتمالی این نمایش در مقایسه با اجرای گذشته آن، خاطرنشان کرد: نمایش تغییری نداشته است. از آنجا که این اثر بر اساس بداهه‌پردازی است، سعی کرده‌ایم مشکلات آن را برطرف کرده و نگاهی منتقدانه نسبت به آن داشته باشیم.

"بهمن کوچیک" که براساس بداهه پردازی شکل گرفته است، تیر ماه سال جاری با بازی محمد  بحرانی، امیر سلطان احمدی، مهدی شاهپیری و مهران نائل در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان "بهمن کوچیک" آمده است: سیگار، برگ خردکرده‌ توتون است که در کاغذ نازکی پیچیده می‌شود. برای کشیدن، یک طرف آن را آتش می‌زنند، و از طرف دیگر- که معمولاً فیلتر دارد- هوا را به درون ریه‌ها می‌کشند که به آن "پُک زدن" می‌گویند. نیکوتین موجود در دود توتون باعث خوشحالی می‌شود. سیگارها اسم‌های مختلفی دارند. یکی‌شان "بهمن" است. وقتی مدل  کوچکش باشد به آن "بهمن کوچیک" می‌گویند. سیگار برای سلامتی خیلی بد است و خیلی هم ضرر دارد. سیگار اعتیادآور است و عامل اصلی سرطان هم شناخته شده است. این چیز خطرناک اگر نام یک آدم باشد، دیگر خیلی بدتر است.