سرویس موسیقی هنرآنلاین: وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی درباره برنامه کاری خود گفت: کنسرت خیریه گروه "وزیری" با حمایت از زنان سرپرست خانوار و باهمت بنیاد خیریه فیروز نیا روز 10 خردادماه در تالار وحدت روی صحنه خواهیم رفت.

وی افزود: در این کنسرت تصانیف جدیدی از ساخته‌های کیوان ساکت همچون "بهار دیگر"، "بی کاروان کولی" و ... به همراه قطعات کلاسیک اجرا خواهد شد. همچنین تصنیف "فسانه" از ساخته‌های ساکت به یاد ایرج بسطامی به اجرا درخواهد آمد و مخاطبان شاهد اجرای سازوآواز نیز خواهند بود.

او ادامه داد: سروش عازمی خواه (پیانو)، مهدی غلامی (دف)، اشکان مرادی (کمانچه)، سالار زمانیان (تار)، کیارش ساکت (تار) و علی‌اکبر خادم (تمبک) اعضای گروه "وزیری" به سرپرستی کیوان ساکت آهنگساز ، تنظیم و نوازنده تار و بنده بعنوان خواننده گروهر ا همراهی خواهم کرد ضمن آنکه  بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو در بخش نخست اجرا، کیوان ساکت را همراهی می‌کند.

تاج همچنین گفت: همچنین بخشی از عواید کنسرت خردادماه گروه وزیری به بنیاد خیریه فیروز نیا، که بیشتر زنان بی‌بضاعت و سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، تقدیم خواهد شد.

این آوازه خوان درباره همکاری اش با یک فیلم سینمایی نیز گفت: همکاری من با سینمایی درام موزیکال "آشوب" به دو، سه سال پیش و پیشنهاد کاظم راست‌گفتار (کارگردان) بازمی‌گردد، طی صحبتی که درباره فیلم‌نامه با کارگردان کار داشتم و از آنجا که باکارهای قبلی‌شان آشنا بودم، پیشنهاد همکاری را پذیرفتم.

این هنرمند اضافه کرد: از طرفی برایم بسیار مهم و جالب بود که جنبه موسیقایی فیلم بسیار زیاد است و اساس داستان، خواننده جوانی را روایت می‌کند که زندگی‌اش با اتفاقاتی همراه می‌شود به همین دلیل همکاری با این مجموعه را پذیرفتم و قطعاتی را خواندنم و کوروش تهامی بازیگر توانای کشورمان بر روی آوازهای بنده لب‌خوانی و ایفای نقش کردند

او در پایان گفت: شخصاً این فیلم سینمایی را دوست دارم و امیدوارم موردتوجه و علاقه مردم عزیزمان قرار بگیرد.