سرویس موسیقی هنرآنلاین: این روزها نام امیر تتلو بیش از همیشه بر سر زبان‌ها افتاده و دایما به اشکال مختلف تکرار می‌شود، گاهی با تمسخر همراه است و گاهی هم با تحسین.

در واقع حمایت این رپر بنام موسیقی از یک منتخب ریاست جمهوری منجر به حواشی مختلفی در فضای مجازی شد.

شهرام شکوهی خواننده پاپ در یک اقدام تحسین برانگیز با انتشار متنی از این رپر اعلام حمایت کرد.

اینستا

او در صفحه اش اینطور نوشت: مردى نبود فتاده اى پاى زدن...

امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلوى معروف را از نزدیک ندیده و نمیشناسم اما دوستان مشترک زیادى داشته‌ایم... امیرحسین یکى از استعدادهاى درخشان این سرزمین از نظر خوانندگى در سبک ار اند بى بود و کسانى که کارهاى ابتدایی او را بیاد دارند احتمالا با بنده هم عقیده‌اند.

موسیقى امیر جدى بود و در سبک خودش منحصر بفرد تا اینکه.....

به نقل از دوستى سوداى مهاجرت و بحث خواندن براى یک کمپانى آنطرف آبى پیش آمد و خدا نگذره از کسانى که این جوان جدى خوان را تشویق به خواندن آهنگ‌هایی موسوم به رپ شیش و هشت از جمله"جیگیلى" و "درسته پول ندارم" و غیره کردند به این امید واهى که اسپانسرش خواهند شد و براى او که جوان بود و هزاران آرزو در سر، بهشتى دروغین ساختند و پس از استفاده او را در غربت رها کردند...

امیر به ایران برگشت و ..ویران شد .... داغون شد ...برید... از خودش و از موسیقى جدیش... کسانى که اکنون رفتارهاى او را مورد نقد قرار می‌دهند آیا از سختی‌ها و ناملایمت‌ها و از همه بدتر خراب شدن کاخ آرزوهاى یک هنرمند بر سرش خبر دارند و آیا می‌توانند خود را یک لحظه به جاى او بگذارند.

این نوشته به هیچ عنوان توجیه اعمال امیر تتلو نیست که خود من از منتقدان رفتار و گفتار وى مخصوصا در مورد استاد شجریان هستم و معتقدم ایشان بسیار به بی‌راهه رفته، بلکه تنها یادآورى این نکته است که تمسخر دیگران بدون دانستن واقعیت‌هاى زندگى آنان، عین بى عدالتى و مصداق یک طرفه به قاضى رفتن است.

یا حق

شهرام شکوهى