سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده‌ کمانچه 11 مه (21 اردیبهشت) همراه با گروه موسیقی بروکلین رایدر در سنتا باربارای کالیفرنیا روی صحنه رفت، اما او برنامه‌های متعددی نیز با علیرضا قربانی در آمریکا و کانادا دارد.

تور کنسرت‌های کلهر و قربانی، ششم مه (16 اردیبهشت) در دالاس تگزاس آغاز شد و بعد از آن هفدهم همین ماه در بوستون روی صحنه رفت. 23 اردیبهشت ماه نیز این دو موزیسین در نیویورک روی صحنه رفتند. سپس کنسرت‌هایشان در کانادا آغاز می‌شود.

در ابتدا قرار بود اجرای مشترک این دو هنرمند ایرانی روز ۱۴ مه برابر با ۲۴ اردیبهشت برگزار شود که پس از اتمام بلیت‌های این اجرا، کنسرت کلهر و قربانی برای یک شب دیگر (۱۶ مه برابر با ۲۶ اردیبهشت) نیز تمدید شد.

این دو موسیقی‌دان، قرار است در این برنامه‌ها با یکدیگر ساز و آواز اجرا کنند. ساز و آواز اجرای اشعار کهن توسط خواننده و همراهی آن با ساز و موسیقی است.

در این میان او برنامه‌ای نیز با همراهی اردال ارزنجان در ترکیه دارد و 29 اردیبهشت ماه در این کشور به اجرای برنامه می‌‌پردازد.

کلهر تور کنسرت های "پردگیان باغ سکوت" در شهرهایی چون رشت، کاشان، شیراز، اصفهان ، یزد و تهران برای چندین بار متوالی تمدید شد.